ضرورت سرعت‌بخشیدن به پروژه‌ی پل سیدی


رییس شورای اسلامی شهر کرمان تأکید کرد:

ضرورت سرعت‌بخشیدن به پروژه‌ی پل سیدی

رییس شورای اسلامی شهر کرمان بر حمایت از پیمان‌کار پل سیدی برای سرعت‌بخشیدن به این پروژه تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، علی‌اکبر مشرفی در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به پل سیدی گفت: علی‌رغم مشکلات شهرداری کرمان، شهردار کرمان و معاون فنی عمرانی وی تلاش‌های زیادی برای ساخت پل سیدی کرده‌اند و طی این مدت سه دهنه‌ی پل ساخته شده و دهنه‌ی چهارم هم در حال نصب است، اما لازم پیمان‌کار پروژه حمایت بیش‌تری شود تا این پروژه سرعت بگیرد.

هم‌چنین در این نشست کمال جوانمرد عضو شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به شکل‌گیری مرکز پژوهش‌های شورا گفت: در حال تدوین اساس‌نامه و نظام‌نامه‌ی مرکز پژوهش‌های شورا هستم و پیش‌نویس اساس‌نامه را تدوین کرده‌ام.

جوانمرد به درآمدزایی شهربازی کرمان اشاره کرد و گفت: شهربازی کرمان پیش از این ضررده بود، اما امسال با مدیریت جدید، شهربازی به درآمدزایی رسید؛ بنابراین، می‌توان در رابطه با باشگاه ورزشی شهرداری نیز به‌گونه‌ای عمل کرد تا به درآمدزایی برسد.

وی افزود: یکی از راه‌های جذب درآمدهای پایدار، استفاده از فضاهای ورزشی شهرداری است.

وی به طلب شهرداری از دستگاه‌های مختلف اجرایی و پزشکان نیز اشاره کرد و گفت: شهرداری کرمان 17 میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی و هشت میلیارد تومان از پزشکان طلب‌کار است که با توجه به مشکلات مالی، باید در رابطه با وصول طلب‌های شهرداری اقدام شود.

وی هم‌چنین خواستار توضیح شهردار کرمان درباره‌ی قطع درختان در پردیسان قائم شد.

شهردار کرمان نیز گفت: چندی پیش تعدادی درخت در پردیسان قائم دچار آتش‌سوزی شد که در ادامه، سعی کردیم درختان احیا شوند، اما متأسفانه درختان خشک شدند و ناچار به قطع آن‌ها شدیم.

علی بابایی به جابه‌جایی درختان کاج در بولوار جمهوری‌اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: جابه‌جایی درختان کهن‌سال کاج در بولوار جمهوری‌اسلامی، کار بسیار مشکلی بود که انجام شد و این مهم در رسانه‌های خارجی نیز مورد توجه قرار گرفت.

شهردار کرمان هم‌چنین گفت: در رابطه با تأمین منابع مالی پایدار برای شهرداری اقدامات قابل توجهی انجام گرفته است؛ چراکه با توجه به کاهش عوارض صدور پروانه و تفکیک که بیش‌تر منابع شهرداری را تأمین می‌کرد، راهی به جز رفتن به سمت درآمدهای پایدار وجود ندارد.

بابایی با اشاره به طلب 21 میلیارد تومانی شهرداری از دستگاه‌های دولتی و پزشکان براساس آرای کمیسیون ماده 77 گفت: دولت برای پرداخت بدهی‌های خود به‌دنبال صدور اوراق قرضه است که پی‌گیر هستیم بدهی‌های شهرداری از دستگاه‌های دولتی را از این طریق وصول کنیم.

وی افزود: در رابطه با تأمین منابع پایدار برای شهرداری از طریق کمیسیون‌های ماده 77 و 100، کار مشترکی با اصناف شروع کرده‌ایم.

شهردار کرمان درباره‌ی فعالیت باشگاه ورزشی شهرداری نیز گفت: پیش از این شهرداری در زمینه‌ی ورزش‌ حرفه‌ای فعالیت می‌کرد، اما چندسالی است که به سمت ورزش همگانی حرکت کرده‌ایم و اگر صبح‌ها در پارک‌ها و فضاهای ورزشی متعلق به شهرداری حضور پیدا کنید، فعالیت‌های ورزشی شهرداری را با حضور مربی‌هایی که شهرداری به آن‌ها حقوق می‌دهد، مشاهده خواهید کرد؛ ضمن این‌که یکی دیگر از فعالیت‌های ورزشی شهرداری، در قالب آکادمی‌ها انجام می‌گیرد.

بابایی درباره‌ی باشگاه ورزشی شهرداری نیز گفت: علی‌رغم این‌که شهرداری سال‌جاری به باشگاه ورزشی کمک چندانی نکرده، اما مهندس عسکری که مدیریت باشگاه را بر عهده دارد، از منابع داخلی باشگاه، فضاهای ورزشی جدید ساخته و آکادمی‌های ورزشی را فعال کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *