بررسی اعمال تخفیف‌های عوارض صدور پروانه در ماه‌های پایانی سال


رییس کمیسیون بودجه شورا خبر داد:

بررسی اعمال تخفیف‌های عوارض صدور پروانه در ماه‌های پایانی سال

نایب‌رییس شورا و رییس کمیسیون بودجه از بررسی اعمال تخفیف‌های عوارض صدور پروانه در ماه‌های پایانی سال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، فتح‌الله مؤیدی در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان گفت: شهردار کرمان درخواست دارد تا مثل سال‌های گذشته در ماه‌های پایانی سال برای صدور پروانه‌ی ساختمانی تخفیف‌هایی در نظر گرفته شود.

وی افزود: شهردار کرمان درخواست کرده برای ماه‌های آبان و آذر 25 درصد، ماه‌های دی و بهمن 20 درصد و اسفند 15 درصد تخفیف در نظر گرفته شود.

مؤیدی ادامه داد: با توجه به رکود صنعت ساختمان و مشکلاتی که شهرداری در صدور پروانه‌ی ساختمان و به تبع آن منابع درآمدی خود دارد، باید با پیش‌نهاد شهردار کرمان مبنی بر در نظر گرفتن تخفیف‌ها موافقت شود.

علی بابایی شهردار کرمان نیز در ادامه، با بیان این‌که مردم کرمان طبق عادت سال‌های گذشته تا یکی‌دو ماه قبل از عید به‌دنبال صدور پروانه نمی‌آید، گفت: میزان صدور پروانه‌ی ساختمان، فوق‌العاده کاهش یافته است؛ ضمن این‌که پروانه‌های ساختمان شناور نیز زیر قیمت شهرداری‌های مناطق به فروش می‌رسد؛ بنابراین، لازم است تخفیف‌های پایان سال اعمال شود.

در ادامه، مقرر شد تا هفته‌ی آینده از شهرداری‌های تهران، اصفهان، مشهد و یزد درباره‌ی شیوه‌ و میزان تخفیف‌های پایان سال صدور پروانه‌ی ساختمان استعلام و سپس در این‌باره تصمیم‌گیری شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *