ایجاد سومین پارک بانوان در پارک دانشجو


رییس کمیسیون بانوان شورا خبر داد:

ایجاد سومین پارک بانوان در پارک دانشجو

رییس کمیسیون بانوان شورا از ایجاد سومین پارک بانوان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، زهرا ایرانمنش در نشست عمومی شورا گفت: مقرر شد سومین پارک بانوان در پارک دانشجو واقع در خیابان 20 متری دانشجو ایجاد شود.

وی ضمن تشکر از شهردار کرمان، از اعضای شورا خواست تا ایجاد سومین پارک بانوان را مصوب کنند.

هم‌چنین در این نشست، ماه‌بانو معصوم‌زاده رییس کمیسیون بهداشت شورا با اشاره به نامه‌های دامپزشکی مبنی بر افزایش لاشه‌های غیرقابل استفاده گفت: برای جلوگیری از افزایش سگ‌های اطراف لاشه‌ها و ابتلا به بیماری هاری، مقرر شد در اطراف لندفیل کیلومتر 11 جاده کوهپایه کوره لاشه راه‌اندازی شود.

وی افزود: مقرر شد در توزیع غذا و سایر مواد غذایی در ایام محرم و صفر نیز، توصیه شود تا از شیر پاستوریزه و ظروف مناسب استفاده شود.

معصوم‌زاده ادامه داد: غذاهای پخته شده نیز حداکثر دو ساعت در فضای آزاد باشند و پس از آن در دمای منفی چهار درجه قرار بگیرند؛ ضمن این‌که پسماندها نیز به روش بهداشتی جمع‌آوری، انتقال و دفع شوند.

وی هم‌چنین گفت: مقرر شد درباره‌ی استفاده از پس‌آب کارواش‌های سطح شهر برنامه‌ریزی و سطح سلامت پس‌آب‌ها توسط دانشگاه علوم پزشکی سنجیده شود.

رییس کمیسیون بهداشت شورا افزود: هم‌چنین موضوع خطرات الکترومغناطیسی نصب دکل‌های مخابراتی در پارک‌ها در جلسه با دانشگاه علوم پزشکی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

معصوم‌زاده از بررسی میدانی برای تعیین مسیر دوچرخه‌سورای نیز خبر داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *