کمیسیون مسایل کلان شهر، اتاق فکر شورا خواهد بود


رییس کمیسیون مسایل کلان شهر شورا:

کمیسیون مسایل کلان شهر، اتاق فکر شورا خواهد بود

رییس کمیسیون مسایل کلان شهر شورای اسلامی شهر کرمان گفت: کمیسیون مسایل کلان شهر، اتاق فکر شورا خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، منصور ایرانمنش با اشاره به تشکیل مجدد این کمیسیون در سال پایانی شورا بیان کرد: باید در این کمیسیون علاوه بر هم‌کاران شورا، از نظرات و ایده‌های سایر صاحب‌نظرها نیز بهره ببریم.

وی با بیان این‌که در کمیسیون مسایل کلان شهر، پروژه‌های بزرگ مورد بررسی قرار می‌گیرد و سپس موضوع به صحن علنی شورا می‌آید، گفت: با توجه به این‌که کمیسیون مسایل کلان شهر، بیش‌تر اوقات با حضور تمام اعضای شورای اسلامی شهر برگزار می‌شود، می‌تواند خروجی خوبی به‌هم‌راه داشته باشد.

ایرانمنش با تأکید بر اولویت‌بندی مسایل مهم در حوزه‌های عمرانی شهر و شهرسازی اظهار داشت: مسایل اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری نیز یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در این کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: برخی از سرمایه‌گذاری‌های شهری آغاز شده و یا تفاهم‌نامه تنظیم شده و به مرحله‌ی قرارداد رسیده، اما نیمه‌تمام رها شده است؛ بنابراین، سامان‌دهی این سرمایه‌گذاری‌ها نیز در دستور کار کمیسیون مسایل کلان شهر قرار خواهد گرفت.

رییس کمیسیون مسایل کلان شهر اظهار امیدواری کرد در سال پایانی شورا، با هم‌دلی و هم‌افزایی که بین اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار محترم وجود دارد، به‌گونه‌ای عمل کنیم تا کارنامه‌ی خوبی از خود برجا بگذاریم.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *