ضرورت ثبت اطلاعات سرشماری کرمانی‌ها در شهر کرمان


عضو شورای اسلامی شهر کرمان تأکید کرد:

ضرورت ثبت اطلاعات سرشماری کرمانی‌ها در شهر کرمان

عضو شورای اسلامی شهر کرمان تأکید کرد: کرمانی‌ها اطلاعات سرشماری خود را در شهر کرمان ثبت کنند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، کمال جوانمرد در نشست عمومی شورا با بیان این‌که جمعیت کشور در سرشماری دور قبل 80 میلیون نفر و تعداد دانش‌آموزان 13 میلیون نفر بود، گفت: براین اساس جمعیت دانش‌آموزی هر شهر براساس آمار باید 87 هزار نفر باشد که این تعداد در شهر کرمان 140 هزار دانش‌آموز است.

وی افزود: آمار تعداد دانش‌آموزان در شهر کرمان، نشان‌دهنده‌ی این است که در سرشماری سال 90، جمعیت شهر کرمان بین 900 هزار تا یک میلیون نفر بوده است؛ درحال‌که در سرشماری، جمعیت شهر کرمان 538 هزار نفر اعلام شد.

جوانمرد ادامه داد: با توجه به این‌که سرانه‌ی هر شهروند از بودجه‌ی ملی 300 هزار تومان است، در شهر کرمان 300 هزار نفر از سرانه‌ی دیگر شهروندان ارتزاق می‌کنند که این موضوع حق‌الناس است.

وی هم‌چنین تصریح کرد: متأسفانه تا روز گذشته تنها 24 درصد از خانوارهای کرمانی در سرشماری اینترنتی اطلاعات خود را ثبت کرده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر کرمان از شهروندان کرمانی خواست در مدت کوتاه باقی‌مانده، اطلاعات خود را در سرشماری اینترنتی به‌عنوان شهروند کرمانی ثبت کنند.

صدیقه زاهدی رییس کمیسیون اجتماعی، ورزش و جوانان شورا نیز با اشاره به روزهای آخر سرشماری اینترنتی، از مردم خواست تا در همان شهری که سکونت دارند، اطلاعات سرشماری خود را ثبت کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *