رییس شورای اسلامی شهر کرمان: بانک شهر به‌صورت مستقل در کرمان فعال می‌شود


رییس شورای اسلامی شهر کرمان:

بانک شهر به‌صورت مستقل در کرمان فعال می‌شود

نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان یک‌شنبه‌شب با حضور رییس و سایر اعضا و شهردار کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورا ، علی‌اکبر مشرفی رییس شورای اسلامی شهر کرمان در این نشست گفت: خدماتی که بانک شهر تاکنون به کرمان ارایه می‌داد، زیر نظر مشهد انجام می‌گرفت، اما با همت شهردار کرمان، به‌زودی این بانک به‌صورت مستقل در شهر کرمان فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: شهردار کرمان نیز رییس هیأت‌مدیره‌ی این بانک در کرمان خواهد شد.

زهرا لری رییس کمیسیون خدمات شهری شورا نیز با اشاره به مصوبات این کمیسیون از سامان‌دهی بازار کرمان خبر داد.

وی به نامه‌ی استانداری درباره‌ی بازار قلعه‌محمود اشاره کرد و گفت: باید هرچه سریع‌تر درباره‌ی سامان‌دهی و راه‌اندازی این بازار اقدام شود.

لری افزود: با توجه به این‌که کمیته امداد برای عرضه‌ی تولیدات مددجویان خود به محلی نیاز دارد، این بازار می‌تواند به محل مناسبی برای عرضه‌ی تولیدات مددجویان کمیته امداد و آثار صنایع دستی تبدیل شود.

وی به بازدید از آرامگاه جانبازان و والدین شهدا اشاره کرد و گفت: آرامگاه جانبازان و هم‌چنین مقبره‌ی والدین شهدا، نیاز به توجه بیش‌تر و به‌سازی دارد.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورا از به‌سازی مسجد تاریخی زین‌العابدین در خیابان شهدا خبر داد و از شهردار کرمان به‌دلیل به‌سازی اماکن تاریخی شهر کرمان تشکر کرد.

لری به مشکلات زیاد منطقه‌ی سرآسیاب نیز اشاره کرد و خواستار ایجاد منطقه‌ی شهرداری ویژه‌ی سرآسیاب شد.

مشرفی رییس شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این‌باره از بازدید امروز شهردار و معاونان وی از منطقه‌ی سرآسیاب خبر داد و گفت: در این بازدید مشکلات مختلف سرآسیاب از جمله آسفالت معابر این منطقه مورد بررسی و در دستور کار قرار گرفته است.

در ادامه، منصور ایرانمنش رییس کمیسیون مسایل کلان‌ شهر به تصادفات منجر به جرح و فوت در برخی نقاط حادثه‌خیز شهر کرمان از جمله روبه‌روی شهرک پدر اشاره کرد و خواستار نصب پل عابر پیاده در این نقاط شد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *