در نشست شورای اسلامی شهر کرمان، اعضای کمیسیون مسایل کلان شهر شورا انتخاب شدند.


اعضای کمیسیون مسایل کلان شهر شورا انتخاب شدند

در نشست شورای اسلامی شهر کرمان، اعضای کمیسیون مسایل کلان شهر شورا انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، موضوع وضعیت کمیسیون‌های شورا مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد شوراها به روال قبل فعالیت خود را ادامه دهند.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان در این نشست با اشاره به سال آخر شورا گفت: با توجه به این‌که در سال آخر شورا قرار داریم، تصمیم گرفتیم کمیسیون‌ها با ترکیب سابق به فعالیت خود ادامه دهند تا کارهای باقی‌مانده با سرعت بیش‌تری به سرانجام برسند.

علی‌اکبر مشرفی پیش‌نهاد جدا کردن کمیسیون مسایل کلان شهری از کمیسیون معماری و شهرسازی را ارایه کرد که مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

وی افزود: کمیسیون مسایل کلان شهر باید با تعداد اعضای بیش‌تری تشکیل شود؛ ضمن این‌که تمام اعضا سعی کنند در جلسات این کمیسیون حضور داشته باشند تا کارهای بزرگی که در سطح شهر در حال انجام است، با سرعت بیش‌تری به نتیجه برسند.

در ادامه، سعید گیلانی، محمدیاسین پنجعلی‌زاده، علی منصوری، کمال جوانمرد، فتح‌الله مؤیدی، یوسف جعفری و منصور ایرانمنش به‌عنوان اعضای کمیسیون مسایل کلان شهر انتخاب شدند و مقرر شد هیأت رییسه‌ی این کمیسیون در نخستین نشست کمیسیون انتخاب شوند.

فتح‌الله مؤیدی نایب‌رییس شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این نشست از رؤسای کمیسیون‌های شورا خواست مصوباتی که اجرا نشده‌اند را احصا و پی‌گیری کنند تا در مدت باقی‌مانده از شورا به نتیجه برسند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *