رییس شورای اسلامی شهر کرمان مطرح کرد: عملکرد مطلوب شورای چهارم، زمینه‌ساز عملکرد مطلوب شورای پنجم


رییس شورای اسلامی شهر کرمان مطرح کرد:

عملکرد مطلوب شورای چهارم، زمینه‌ساز عملکرد مطلوب شورای پنجم

رییس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: عملکرد مطلوب شورای چهارم، زمینه‌ساز عملکرد مطلوب شورای پنجم خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، علی‌اکبر مشرفی در ارزیابی از فعالیت شورای چهارم افزود: ارزیابی از عملکرد شورای چهارم، هر روز در سطح شهر کرمان در حال انجام است.

وی ادامه داد: علی‌رغم رکود اقتصادی که در تمام مملکت حاکم بود، در شهر کرمان هم به‌خاطر کاهش تورم و رکود نسبی، ساخت‌وسازها که بیش‌ترین درآمد شهرداری را شامل می‌شود، در هاله‌ای از ابهام به سر می‌بُرد، اما در دوران شورای چهارم، بودجه‌ی شهرداری کرمان هر سال افزایش پیدا کرد، عملیات عمرانی در سطح شهر افزایش یافت و نسبت عملیات عمرانی به جاری در شهر کرمان بیش‌تر شد.

مشرفی یادآور شد: این‌ها همه دلیل بر عملکرد خوب شورای چهارم است.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان خاطرنشان کرد: علی‌رغم برخی تبلیغات رسانه‌ای، اعضای محترم شورا با هم‌دلی، هم‌راهی و هم‌کاری کمک کردند تا در این دوره، شهر کرمان دوران رو به رشدی را از نظر فعالیت‌های عمرانی پشت سر بگذارد.

مشرفی افزود: امیدواریم بتوانیم در مدت باقی‌مانده از عمر شورا، کارهایی که در سال‌های گذشته شروع شده را به نتیجه برسانیم و در پایان این دوره‌ی شورا، یک رزومه و عملکرد مطلوبی را به مردم شهر ارایه دهیم.

وی درباره‌ی تأمین منابع مالی برای شهرداری نیز گفت: برای تأمین منابع مالی، روش‌های قدیمی که سال‌های‌سال اعمال شده، هم‌چنان وجود دارد و استفاده از منابع غیرمحلی، سرمایه‌گذاران، منابع بانکی و منابع خُرد مردم و سایر روش‌هایی که امروز برای تأمین منابع مالی در دنیا مطرح است نیز، در شهرداری کرمان در دست انجام داریم و خوش‌بختانه تا الان، موفقیت‌هایی هم حاصل شده است.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان، مهندس بابایی را شهرداری جوان، لایق پشت‌کارگیر و فعال دانست و گفت: با وجود مهندس بابایی، فعالیت‌های عمرانی شهر کرمان همواره با سرعت پیش‌رفت کرد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *