رییس شورای اسلامی شهر کرمان: تقاطع‌های غیرهم‌سطح شهر کرمان در سطح کشور کم‌نظیرند


رییس شورای اسلامی شهر کرمان:

تقاطع‌های غیرهم‌سطح شهر کرمان در سطح کشور کم‌نظیرند

رییس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: تقاطع‌های غیرهم‌سطح شهر کرمان در سطح کشور کم‌نظیر هستند.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، علی‌اکبر مشرفی با بیان این‌که خوش‌بختانه پیش‌رفت پروژه‌ها نیز مطلوب است، گفت: در کارخانه‌ی سیگمنتال قرارگاه، ساخت سیگمنتال‌ها در حال انجام است و ساخت پل‌ها نیز با سرعت ادامه دارد.

وی افزود: تاکنون، در راستای اجرای این پروژه‌ها، کارهای زیادی انجام شده که از آن جمله بتن‌ریزی حدود 38 کیلومتر در زیر زمین است که عدد بسیار بالایی است.

مشرفی ادامه داد: حداقل سه تقاطع از پنج تقاطع غیرهم‌سطح شهر کرمان، تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و به‌صورت قابل توجهی از مشکلات ترافیکی شهر کاسته خواهد شد.

وی بیان کرد: طی یک ماه آینده نیز گذری برای عبور از بولوار جمهوری اسلامی به خیابان استقلال هم آزاد می‌شود که کمک بسیار زیادی به کسبه‌ی این منطقه خواهد کرد.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان با بیان این‌که روزشمار میدان آزادی براساس قرارداد است که طی آن مدت اجرای پروژه دوساله است، گفت: پروژه باید مهر سال آینده به بهره‌برداری برسد، اما مردم کرمان خواهند دید که با همت پیمان‌کار و شهرداری، شش ماه قبل از پایان قرداد، این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

مشرفی افزود: روزشمار به مردم نشان می‌دهد که سرعت کار نسبت به قرارداد چه‌قدر بالاست.

وی درباره‌ی تقاطع غیرهم‌سطح چهارراه سمیه نیز گفت: با توجه به ترافیکی که امروز در این محور وجود دارد و با توجه به محدودیت‌های مالی شهرداری و هم‌چنین نداشتن اولویت در طرح جامع ترافیکی کرمان، تقاطع غیرهم‌سطح چهارراه سمیه در دستور کار شهرداری نیست.

مشرفی افزود: اگر در آینده امکانات شهرداری به‌گونه‌ای فراهم شد تا بتوانیم تمام اولویت‌های طرح جامع ترافیک شهر کرمان را اجرا کنیم، ساخت این تقاطع غیرهم‌سطح نیز انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: ساخت تقاطع غیرهم‌سطح در سه‌راهی شرف‌آباد نیز، برای شهر کرمان ضرورت دارد که امیدواریم پس از ساخت تقاطع‌های غیرهم‌سطحی که در دستور کار قرار دارند، این تقاطع غیرهم‌سطح هم ساخته شود.

وی سرعت کار ساخت پل سیدی را مورد دل‌خواه شورا ندانست و گفت: اگرچه سرعت ساخت این پل مورد دل‌خواه ما نیست، اما کار در حال انجام است.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان افزود: تاکنون، سه دهنه‌ی پل سیدی اجرا و در محل نصب شده و دهنه‌ی چهارم هم در حال ساخت است و امیدواریم به‌زودی دهنه‌ی چهارم نیز نصب شود.

مشرفی ادامه داد: کار در پل سیدی به‌دلیل یک‌سری مسایل قراردادی و حقوقی که شهرداری با پیمان‌کار دارد، با سرعت مناسب پیش نمی‌رود؛ اما به مردم شریف کرمان قول می‌دهم این پل تا آخر امسال به بهره‌برداری برسد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *