رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا: اعضای شورا برای تأمین منابع مالی با شهردار هم‌فکری کنند


رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا:

اعضای شورا برای تأمین منابع مالی با شهردار هم‌فکری کنند

رییس کمیسیون معماری، شهرسازی و کلان‌شهر با اشاره به بازگشایی محور گلبازخان گفت: از شهردار کرمان تشکر می‌کنم که با تلاش وی پروژه‌‌ی بازگشایی گلبازخان که 20 سال معطل مانده بود، شروع شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، محمدیاسین پنجعلی‌زاده در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان افزود: با تلاش و پی‌گیری شهردار کرمان، پروژه‌ی میدان آزادی نیز پیش‌رفت خوبی داشته است؛ ضمن این‌که راست‌گرد بولوار جمهوری‌اسلامی به سمت بولوار شهید صدوقی نیز بازگشایی شده است.

پنجعلی‌زاده بر هم‌فکری اعضای شورای اسلامی شهر با شهردار کرمان برای تأمین مالی و پیدا کردن راه‌کارهایی برای ایجاد درآمدهای پایدار شهرداری تأکید کرد.

در ادامه، فتح‌الله مؤیدی نایب‌رییس شورای اسلامی شهر کرمان با بیان این‌که حضرت امام فرمودند انقلاب ما انقلاب مستضعفان بود، خواستار هم‌کاری مسئولان استان برای کمک به افراد مستضعف و بی‌بضاعت شد.

وی افزود: بسیاری از افرادی که به اعضای شورا مراجعه می‌کنند، افرادی هستند که با مشکلات بسیار زیاد اقتصادی مواجه هستند؛ بنابراین، در جامعه‌ی اسلامی باید برای حل مشکلات این افراد اقدام لازم انجام گیرد.

مؤیدی ادامه داد: برخی از این افراد توان پرداخت هزینه‌های مربوط به تأسیسات شهری را ندارند که باید در این رابطه چاره‌ای اندیشیده شود.

در ادامه، با پیشنهاد یوسف جعفری عضو شورای اسلامی شهر کرمان مصوب شد که در این رابطه با معاونت عمرانی استاندار مکاتبه شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *