در نشست شورای اسلامی شهر کرمان مصوب شد؛ نصب المان شهید باهنر/ نام‌گذاری بولوار ادامه‌ی کوثر به نام «سردار جهان اسلام»


در نشست شورای اسلامی شهر کرمان مصوب شد؛

نصب المان شهید باهنر/ نام‌گذاری بولوار ادامه‌ی کوثر به نام «سردار جهان اسلام»

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان ضمن تبریک هفته‌ی دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهیدان رجایی و باهنر گفت: امیدواریم مدیران زندگی انقلابی و ارزشی را در حوزه‌ی مدیریت از این دو بزرگوار بیاموزند.

حجت‌الاسلام محمد ربانی‌زاده در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان پیش‌نهاد داد: کنگره‌ای در شأن و جایگاه شهید باهنر در کرمان برگزار شود.

وی هم‌چنین گفت: از شهرداری کرمان درخواست داریم نسبت به ساخت و نصب المان شهید باهنر اقدام کند.

در ادامه، ساخت و نصب المان شهید باهنر در ابتدای خیابان شهید باهنر، مورد موافقت اعضای شورا قرار گرفت.

هم‌چنین رؤیا دیوان‌بیگی، رییس کمیسیون فرهنگی و آی‌تی در این نشست، به تلاش‌های سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس اشاره کرد و خواستار نام‌گذاری بولوار و یا بزرگ‌راهی به نام «سردار جهان اسلام» شد.

در ادامه، مقرر شد بولوار در دستِ ساخت ادامه‌ی کوثر، به نام «سردار جهان اسلام» نام‌گذاری شود.

رییس کمیسیون فرهنگی و آی‌تی هم‌چنین از افتتاح فرهنگ‌سرای خواجه‌اتابک در خیابان ابوحامد، قمربنی‌هاشم (علیه‌السلام) در فیروزآباد، الغدیر در شهرک الغدیر و خانه‌ی فرهنگ یاس در خیابان شهید رجایی در آینده‌ی نزدیک خبر داد.

رؤیا دیوان‌بیگی به حضور مدیر کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان در نشست این کمیسیون نیز اشاره کرد و گفت: در این نشست که با حضور نمایندگانی از معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی و خدمات شهری شهرداری برگزار شد، طرح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مبنی بر اجرای برنامه‌های مختلف در پارک‌ها، مورد بررسی قرار گرفت و نتایج خوبی حاصل شد.

وی افزود: مقرر شد شهرداری و اداره‌کل کتاب‌خانه‌های عمومی استان نیز در اجرای این طرح با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌کاری کنند.

دیوان‌بیگی از طرح دیگر مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان مبنی بر راه‌اندازی موزه‌ی فرهنگ کودکان و نوجوانان خبر داد.

رییس کمیسیون فرهنگی و آی‌تی از وضعیت مانکن‌هایی که برخی مغازه‌دارها استفاده می‌کنند، انتقاد کرد و گفت: در رابطه با مانکن‌هایی که مغازه‌دارها درون مغازه‌ها می‌گذارند، پیش از این از سوی دفتر امام جمعه اقدام و به مغازه‌دارها تذکر داده شده، اما برخی مانکن‌هایی که مغازه‌دارها در پیاده‌روها می‌گذارند، سدمعبر محسوب می‌شود که خواستار جمع‌آوری این مانکن‌ها، توسط اجراییات شهرداری هستیم.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *