بازگشایی گلبازخان و ادامه‌ی بولوارهای کوثر و پزشک


شهردار کرمان در بازدید اعضای شورا از پروژه‌های شهری خبر داد:

بازگشایی گلبازخان و ادامه‌ی بولوارهای کوثر و پزشک

پروژه‌ی بازگشایی گلبازخان و ادامه‌ی بولوار کوثر و بولوار پزشک، مورد بازدید اعضای شورای اسلامی شهر کرمان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، شهردار کرمان در این بازدید درباره‌ی بازگشایی ادامه‌ی بولوار کوثر گفت: در این معبر برخی از املاک مسیری تملک شده‌اند؛ ضمن این‌که با برگزاری مناقصه، پیمان‌کار انتخاب و کار جدول‌گذاری، ساخت رفوژ، زیرسازی و آسفالت شروع شده که کار تا پیچ طارهرآباد، تا یک ماه آینده به پایان خواهد رسید.

بابایی افزود: بولوار کوثر، تا بولوار کشاورز ادامه پیدا می‌کند و به‌عنوان مسیر موازی با بولوار‌ جمهوری‌اسلامی، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شهردار کرمان در بازدید از بازگشایی امتداد بولوار پزشک نیز گفت: بیش‌تر املاک مسیری این معبر نیز خریداری و کار ساخت معبر آغاز شده است.

وی افزود: ادامه‌ی بولوار پزشک، به خیابان خوارزمی و در ادامه، به بولوار حجاج خواد رسید که می‌تواند به‌عنوان یک مسیر موازی با بولوار جمهوری‌اسلامی، مورد استفاده قرار گیرد.

بابایی ادامه داد: بولوار پارسیان، به بولوار شهید صدوقی (جاده تهران) وصل شده و کوچه‌ی 55 جمهوری‌اسلامی و ادامه‌ی وصال نیز، به بولوار شهید صدوقی وصل خواهد شد.

 

بابایی بیان کرد: بازگشایی بولوار پزشک، نقش اساسی در ترافیک بولوار جمهوری‌اسلامی خواهد داشت و این منطقه را نیز متحول خواهد کرد.

شهردار کرمان به تعریض ملک اداره‌ی غله هم اشاره کرد و ضمن تشکر از آقای بیگلری، مدیرکل غله گفت: راست‌گردی که در سه‌راهی سیلو اجرا می‌شود، به بهبود وضعیت ترافیک این سه‌راهی کمک می‌کند.

بابایی افزود: پس از راست‌گرد، کندروی این مسیر تا شهرک مطهری ساخته خواهد شد.

بابایی هم‌چنین در بازدید اعضای شورا از پروژه‌ی بازگشایی گلبازخان گفت: در ایام گذشته، شورای اسلامی شهر کرمان مصوبات خیلی خوبی در این رابطه داشته و توافق‌نامه‌هایی که داشتیم، توسط شورا مورد تصویب قرار گرفته است.

وی اظهار امیدواری کرد این مسیر تا آخر امسال بازگشایی شود و به بهره‌برداری برسد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *