تصویب نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید


رییس کمیسیون بودجه‌ی شورا خبر داد:

تصویب نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید

رییس کمیسیون بودجه‌ی شورا از افزایش 20 درصدی نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، فتح‌الله مؤیدی، در نشست عمومی شورا، ضمن بیان آخرین مصوبات این کمیسون، از موافقت با افزایش 20 درصدی نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید خبر داد.

هم‌چنین در این نشست موضوع قرارداد پروژه‌ی زیرگذر میدان آزادی، مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد در این رابطه پنج نفر از اعضای شورا با مدیران قرارگاه خاتم جلسه داشته باشند تا قرارداد این پروژه نهایی شود.

مؤیدی به درخواست سپاه مبنی بر واگذاری پنج قطعه زمین از سوی شهرداری به سپاه برای ایجاد پایگاه مقاومت بسیج در سطح شهر کرمان نیز اشاره کرد که در این رابطه اعضای شورا به این دلیل که سپاه در ساخت پروژه‌ی روگذر شهدای خلبان با شهرداری هم‌کاری داشته و هم‌چنین با توجه به این‌که راه‌اندازی پایگاه مقاومت بسیج در امنیت پایدار شهر مؤثر است، با واگذاری پنج قطعه زمین به سپاه موافقت کردند.

رؤیا دیوان‌بیگی رییس کمیسون فرهنگی و آی‌تی نیز در این نشست به بیان آخرین مصوبات این کمیسیون پرداخت.

وی از طرح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان مبنی مشارکت با شهرداری برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در پارک‌ها اشاره کرد و از بررسی این طرح خبر داد.

عرضه‌ی محصولات فرهنگی در دو پارک عفاف و ریحانه، از دیگر مصوباتی بود که دیوان‌بیگی به آن اشاره کرد و خواستار عرضه‌ی محصولات فرهنگی در تمام پارک‌های شهر شد.

رییس کمیسیون فرهنگی و آی‌تی به نام‌گذاری چند معبر نیز اشاره کرد و گفت: سردار حسنی‌سعدی، مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان نیز پیش‌نهاد داده‌اند معبری به نام «مصطفی مرتضایی» از شهدای فاجعه‌ی منا نام‌گذاری شود.

در ادامه، نام‌گذاری معبری به نام «مصطفی مرتضایی» به تصویب اعضای شورا رسید.

زهرا ایرانمنش رییس کمیسیون بانوان، خانواده و مشارکت‌های مردمی نیز با اشاره به حضور وزش‌کاران بانوی کرمانی در مسابقات پاراالمپیک، خواستار تقدیر ویژه‌ی شهرداری و شورای اسلامی شهر از ورزش‌کاران مدال‌آور پاراالمپیکیِ کرمانی شد.

وی هم‌چنین با اشاره به ساخت تقاطع‌های غیرهم‌سطح متعدد در شهر کرمان، از علی‌رضا رزم‌حسینی استاندار کرمان، به‌دلیل حمایت از شورا و شهرداری برای ساخت این تقاطع‌ها تشکر کرد.

ایرانمنش در ادامه، خواستار برگزاری نشست‌های مردمی شد و گفت: قرار بود این نشست‌ها ماهانه برگزار شود، اما اکنون باید حداقل سالانه یک نشست مردمی داشته باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *