نشست امشب شورای اسلامی شهر کرمان، با حضور مجدد سعید گیلانی هم‌راه بود.


حضور مجدد سعید گیلانی در جلسات شورا

نشست امشب شورای اسلامی شهر کرمان، با حضور مجدد سعید گیلانی هم‌راه بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، سعید گیلانی که طی دو هفته‌ی گذشته خبر سلب عضویتش در شورا اعلام شده بود، امشب مجدد در نشست شورای اسلامی شهر کرمان حضور پیدا کرد.

وی در این نشست از همه‌ی افرادی که برای ماندنش در شورا تلاش کردند، تشکر کرد و گفت: از همه‌ی افراد از جمله نماینده ولی فقیه در استان، برخی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر کرمان که برای ماندنم در شورا تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

گیلانی افزود: از ثبات رأی قوه قضاییه هم تشکر می‌کنم که بر همگان ثابت کرد دفاع از حقوق بیت‌المال، هیچ واهمه‌ای ندارد و در نظام مقدس جمهوری اسلامی، همیشه حق پایدار است.

وی با بیان این‌که باید قدر این نظام را بدانیم و برای اعتلای آن تلاش کنیم، تأکید کرد: هم‌چنان مانند گذشته با تعامل با مدیریت استان، عمران و آبادانی شهر کرمان و دفاع از حقوق مردم را در چارچوب قانون ملاک عمل خود قرار خواهم داد.

شایان ذکر است؛ دیوان عدالت اداری روز شنبه 16 مردادماه، حکم توقف تعلیق عضویت سعید گیلانی از شورای شهر کرمان را به وزارت کشور، هیات حل اختلاف شوراهای اسلامی، استانداری، فرمانداری و شورای شهر کرمان ابلاغ کرده است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *