ضرورت سامان‌دهی معدن زباله


ضرورت سامان‌دهی معدن زباله

رییس کمیته‌ی پسماند شورا بر سامان‌دهی معدن زباله تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، مهنوش مؤمنی از وضعیت معدن زباله گلایه کرد و خواستار سامان‌دهی سریع این معدن شد.

رییس کمیته پسماند افزود: تاکنون، سرمایه‌گذاران مختلفی برای استفاده از پسماندهای تر و تبدیل آن‌ها به کمپوست مراجعه کرده‌اند، اما تاکنون به نتیجه نرسیده است؛ بنابراین، امیدواریم با مزایده‌ای که قرار است در این رابطه برگزار شود، شاهد سامان‌دهی هرچه سریع‌تر معدن زباله باشیم.

وی در ادامه، به وضعیت نابه‌سامان پسماندهای ساختمانی اشاره کرد و گفت: پسماندهای ساختمانی به یک معضل تبدیل شده است؛ بنابراین، نیاز به ورود جهادی برای سامان‌دهی این نوع پسماندهاست.

مؤمنی از تدوین آیین‌نامه‌ی اجرایی پسماندهای ساختمانی خبر داد و گفت: هم‌چنین در کمیته‌ی پسماند مصوب شد نماینده‌ی مقیم سازمان پسماند در شهرداری‌های مناطق حضور داشته باشد تا گرفتن پروانه‌ی ساختمان و مجوز حفاری و گودبرداری، زیر نظر نماینده‌ی سازمان پسماند انجام گیرد و این نماینده، خودروهای حمل خاک‌و‌نخاله‌ی ساختمانی تأییدشده را به مالکان معرفی کند.

مهنوش مؤمنی هم‌چنین ضمن تبریک حضور خانم‌ها زهرا نعمتی و کردستانی، در رقابت‌های المپیک و پاراالمپیک ریو و پرچم‌داری این رقابت‌ها توسط این دو ورزش‌کار، این رویداد را در تاریخ کرمان بی‌نظیر خواند و حضور این بانوان ورزش‌کار در رقابت‌های ریو را به همه‌ی بانوان کرمانی تبریک گفت.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *