دکتر جوانمرد: رسالت خبرنگار پیامبرگونه است


دکتر جوانمرد:

رسالت خبرنگار پیامبرگونه است

دکتر کمال جوانمرد عضو شورای اسلامی شهر کرمان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار گفت:این روز در تقویم ایران اسلامی بعنوان روز خبرنگار ثبت شده و بهانه ای است برای پاسداشت از زحمات و رشادتهای این عزیزان که با قلم و تفکر خود برای پیشبرد آرمانهای انقلاب و پیشرفت و توسعه ایران اسلامی نقش آفرینی می کنند.

دکتر جوانمرد افزود: صداقت و امانت داری از ویژگیهای بارز و ارزشمند خبرنگاران است که با حفظ این کرامات آنان را ادامه دهنده راه انبیاء که روشنگری و هدایت جامعه را برعهده داشته اند دانست و رسالت خبرنگار را رسالتی پیامبر گونه بر شمرد

نماینده شورای عالی استانها با اشاره به جایگاه والا و ارزشمند رسانه اظهار داشت: نقش رسانه در جامعه بگونه ای است که هدایت و ارشاد جامعه را بر عهده دارد و با حفظ جایگاه رسانه که همان رسانه باوری می باشد می توان در شکوفایی جامعه تاثیر گذار بود.

عضو شورای اسلامی شهر کرمان: در عصر امروزی و وجود ارتباطات و  فضاهای مجازی نقش خبرنگاران در ایجاد بستری مناسب برای اطلاع رسانی و آگاهی سازی افکار عمومی انکار ناپذیر است.

دکتر جوانمرد با اشاره به آیه ((ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ)) گفت: خداوند به قلم سوگند می خورد و آن را ابزار خبرنگار قرار داد که با حفظ قداست و کرامت به عنوان امانت خداوند مورد استفاده قرار گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *