برخورد جدی با مراکز عرضه‌ی قلیان


رییس کمیسیون بهداشت شورا خبر داد:

برخورد جدی با مراکز عرضه‌ی قلیان

رییس کمیسیون بهداشت از برخورد جدی با مراکز عرضه‌ی قلیان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، ماه‌بانو معصوم‌زاده گفت: در نشست کمیسیون بهداشت مقرر شد ظرف 48 ساعت آینده از رستو‌ران‌های سطح شهر بازدید و قلیان‌ها جمع‌آوری شود.

وی افزود: هم‌چنین مقرر شد صداوسیما، فیلم‌ها و انیمیشن‌های بهداشتی مربوط به قلیان را از دانشگاه علوم پزشکی تحویل گرفته و نسبت به پخش آن‌ها اقدام کند.

معصوم‌زاده ادامه داد: طی روزهای آینده ضمن حذف نام‌نوشته‌های مربوط به قلیان، قلیان‌ها نیز از پشت ویترین مغازه‌ها جمع‌آوری خواهد شد.

علی‌اکبر مشرفی رییس شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این نشست با تشکر از اعضای شورا که دغدغه‌ی خدمت به شهر و شهروندان را دارند، اظهار امیدواری کرد اعضا در مدت باقی‌مانده از عمر شورا، کارنامه‌ی خوبی از خود به‌جا بگذارند.

وی هم‌چنین با اشاره به 17 مرداد، سال‌روز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، این روز را به همه‌ی خبرنگاران، به‌ویژه خبرنگارانی که با شورای اسلامی شهر کرمان هم‌کاری می‌کنند، تبریک گفت.

زهرا لری رییس کمیسیون خدمات شهری شورا نیز با تبریک روز خبرنگار، خواستار ایجاد فرهنگ‌سرای رسانه برای اهالی مطبوعات و رسانه‌ها شد.

وی گفت: شهرداری باید با ایجاد فرهنگ‌سرای رسانه، محل مناسبی برای تبادل افکار خبرنگاران و اصحاب رسانه فراهم کند.

محمدیاسین پنجعلی‌زاده رییس کمیسیون معماری، شهرسازی و کلان‌شهر نیز با اشاره به مصوبات پنج هفته‌ی اخیر این کمیسیون گفت: یکی از موضوع‌های مطرح‌شده در کمیسیون معماری، شهرسازی و کلان‌شهر، مشکل برخی مالکان در رابطه با گرفتن استاندارد آسانسور بود.

وی پیش‌نهاد داد برای بررسی این مشکل، نشست فوق‌العاده‌ای با حضور اعضای شورا و شهرداران مناطق برگزار شود.

فتح‌الله مؤیدی رییس کمیسیون بودجه نیز به بیان آخرین مصوبات این کمیسیون پرداخت.

از جمله موارد مطرح‌شده از سوی مؤیدی، موضوع پروانه‌های ساختمان شناور بود که مقرر شد این موضوع در نشست‌های آینده مورد بررسی بیش‌تر قرار گیرد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *