یکی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان سلب عضویت شد


یکی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان سلب عضویت شد

سلب عضویت سعید گیلانی، از عضویت در شورای اسلامی شهر کرمان اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، حجت‌الاسلام محمد ربانی سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان در این‌باره گفت: با رأی شورای حل اختلاف کرمان و سپس بررسی آن در تهران، آقای سعید گیلانی، عضو شورای اسلامی شهر کرمان، سلب عضویت شد.

وی افزود: در نشست آینده‌ی شورای اسلامی شهر کرمان خانم فخرالزادگان، به‌عنوان عضو جدید شورای اسلامی شهر کرمان معرفی می‌شود.

حجت‌الاسلام ربانی ادامه داد: پس از تصمیم‌گیری شورای حل اختلاف در خصوص پرونده‌ی آقای گیلانی در کرمان، وی سلب صلاحیت شد، اما آقای گیلانی اعتراض کرد که پرونده برای بررسی مجدد به تهران رفت و در نهایت در تهران بخشی از تخلفات وی پذیرفته و از نمایندگی شورا سلب عضویت شد.

وی بیان کرد: فرمانداری کرمان نیز نسبت به ابلاغ حکم به شورای شهر اقدام کرده است.

حجت‌الاسلام ربانی با بیان این‌که طبق قانون، وقتی سلب عضویت به شورا اعلام شود، به‌طور طبیعی ایشان نمی‌توانند در جلسات شورا شرکت کنند، گفت: در باقی‌مانده‌ی عمر شورا، عضو علی‌البدل در شورا حضور خواهد یافت که نفر اول اعضای علی‌البدل، خانم فخرزادگان است و در صورتی که ایشان نخواهد به هر دلیلی در باقی‌مانده‌ی عمر شورا حضور یابد، نفر دوم می‌تواند در شورا حضور پیدا کند.

وی افزود: البته از نظر قانونی هنوز جای اعتراض توسط آقای گیلانی به دیوان عدالت اداری باقی است.

حجت‌الاسلام ربانی ادامه داد: چهارشنبه‌ی هفته‌ی جاری جلسه‌ی فوق‌العاده برگزار می‌شود که البته به نظر می‌رسد این جلسه، برای معرفی خانم فخرالزادگان است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *