بهره‌برداری از تقاطع غیرهم‌سطح ولی‌عصر، 14 دی‌ماه


شهردار کرمان در نشست شورا خبر داد:
بهره‌برداری از تقاطع غیرهم‌سطح ولی‌عصر، 14 دی‌ماه 
شهردار کرمان گفت: تقاطع غیرهم‌سطح ولی‌عصر، 14 دی‌ماه 95 به بهره‌برداری خواهد رسید.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، علی بابایی در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، با اشاره به ساخت تقاطع‌های غیرهم‌سطح شهر کرمان گفت: برای بهره‌برداری از سایر تقاطع‌های غیرهم‌سطح نیز برنامه‌ریزی شده است.
وی افزود: آخرین تقاطعی که ساخت آن دو ساله خواهد بود، تقاطع غیرهم‌سطح شهدای خلبان است.
شهردار کرمان هم‌چنین در پاسخ به درخواست فتح‌الله مؤیدی رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر کرمان، در خصوص ارایه‌ی قرارداد میدان آزادی به شورا گفت: قرارداد میدان آزادی تا یک‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده به شورای اسلامی شهر کرمان ارسال خواهد شد.
بابایی هم‌چنین با اشاره به ساخت پل سیدی گفت: دهنه‌ی اول، دوم و سوم پل سیدی به پایان رسیده و 350 تن ورق دهنه‌ی ششم و هفتم نیز به کارگاه منتقل شده است.
وی افزود: دهنه‌ی وسط نیز نیاز به ورق 30 دارد که باید اعتبار مورد نیاز آن تأمین شود.
بابایی در رابطه با طرح قلعه‌های دختر و اردشیر نیز بیان کرد: به‌دلیل نبود منابع، این طرح 46 هکتار به میزان 46 درصد کاهش پیدا کرد.
شهردار کرمان افزود: طرح قلعه‌های دختر و اردشیر، یک طرح ملی بود که باید با اعطای زمین از سوی وزارت راه و شهرسازی، املاک محدوده‌ی این دو قلعه تملک می‌شد که به‌دلیل نبود منابع، با کاهش محدوده‌ی این طرح موافقت شد.
بابایی ادامه داد: ساکنان محدوده‌ی این طرح که بیش‌تر محدوده‌ی قلعه اردشیر را شامل می‌شود، می‌توانند با رعایت ضوابط میراثی، ساخت‌و‌ساز کنند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *