ضرورت آسفالت معابر شهر با استفاده از امکانات شهرداری


در نشست شورای عمومی شهر کرمان تأکید شد:

ضرورت آسفالت معابر شهر با استفاده از امکانات شهرداری

در نشست شورای اسلامی شهر کرمان بر آسفالت معابر شهر با استفاده از امکانات سازمان عمران شهرداری تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، زهرا لری رییس کمیسیون خدمات شهری در این نشست به فاینانس آسفالت اشاره کرد و گفت: علی‌رغم هماهنگی با پیمان‌کاران از جمله آقای زنگی‌آبادی برای حضور در مناقصه‌ی فاینانس آسفالت، اما کم‌لطفی کردند و حاضر به هم‌کاری با شهرداری نشدند.

وی افزود: نظر بیش‌تر اعضای کمیسیون بر این است که شهرداری برای آسفالت، از امکانات سازمان عمران شهرداری استفاده کند.

منصور ایرانمنش عضو شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این‌باره گفت: با توجه به این‌که مناقصه‌ی آسفالت برگزار شد، اما هیچ‌کدام از پیمان‌کاران شرکت نکردند؛ بنابراین، پیش‌نهاد می‌شود شهرداری از امکانات خودش برای آسفالت معابر استفاده کند.

وی افزود: شهرداری امکاناتی از جمله معدن شن و ماسه و دو کارخانه‌ی تولید آسفالت در اختیار دارد؛ بنابراین، می‌توانیم با استفاده از تسهیلات، برای خرید قیر اقدام کنیم.

شهردار کرمان نیز در رابطه با آسفالت گفت: طی چند روز گذشته ادامه‌ی بولوار کوثر و خیابان سده به میزان 1100 تن آسفالت ریخته شد و اکنون، میانگین تولید آسفالت توسط کارخانه‌های شهرداری، 700 تن است، اما میزان تولید آسفالت شهرداری، پاسخ‌گوی آسفالت مورد نیاز شهر کرمان نیست.

علی بابایی افزود: در شهر کرمان فقط دو میلیون مترمربع معبر خاکی وجود دارد که باید آسفالت شود.

وی هم‌چنین به آسفالت معابر سرآسیاب نیز اشاره کرد و گفت: از سوی اهالی سرآسیاب، طوماری با 800 امضا به شهرداری ارسال شده که از شهرداری کرمان به‌دلیل آسفالت معابر این منطقه، تشکر کرده‌اند.

در ادامه، لری با اشاره به کاهش بخشی از طرح قلعه‌های دختر و اردشیر گفت: برخی از شهروندان به خاطر حل مشکلات‌شان، حاضرند به هر طریقی با شهرداری توافق کنند.

وی به نصب پل عابر پیاده در ابتدای هفت‌باغ علوی اشاره کرد و از مخالفت شرکت عمران علوی با نصب این پل خبر داد و خواستار اعلام نظر شهردار کرمان در این‌باره شد.

لری هم‌چنین با اشاره به آتش‌سوزی اخیر پردیسان قائم، بر ضرورت اندیشیدن تمهیدات لازم در رابطه با حوادث احتمالی آینده در این منطقه تأکید کرد.

رییس کمیسیون خدمات شهری از نبود روشنایی مناسب در پارک‌های شهر هم گلایه کرد و گفت: با توجه به قرار داشتن در ایام تعطیلات تابستان، روشنایی پارک‌ها و تفرج‌گاه‌ها از ضروریات است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *