دعوت از مردم شریف کرمان برای شرکت در راه‌پیمایی روز قدس


سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان از عموم مردم شریف کرمان برای حضور در راه‌پیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

محمد ربانی در این بیانیه با اشاره به این‌که سرزمین قدس، اولین قبله‌ی مسلمین، خاستگاه انبیای الهی و میعادگاه انبیا و اولیای الهی است، بر مردم مقاوم و استوار فلسطین درود فرستاد و بیان کرد: سرزمین نورانی فلسطین، همانند قلب امت اسلامی است که حیات و حرکت امت اسلامی به طپندگی آن بستگی دارد.
وی افزود: نزدیک به 70 سال این مکان مقدس، محل جولان اشغال‌گران صهیونیست قرار گرفته و زنان و مردان فلسطینی، از آغاز اشغال‌گری رژیم صهیونیستی، با دست خالی، با تمام وجود و با تقدیم شهدای زیادی، از این مکان مقدس دفاع کرده‌اند.
ربانی با بیان این‌که کیست که نداند امروز تمام جنایاتی که در منطقه‌ی خاورمیانه انجام می‌شود، توطئه‌ی رژیم خون‌آشام صهیونیستی، برای تضعیف امت واحده‌ی اسلامی است، گفت: روز قدس به‌عنوان یادگار آن امام بزرگوار، تجلی‌بخش وحدت امت اسلامی است که علی‌رغم همه‌ی دسیسه‌ها و نیرنگ‌ها و خودفروختگی حکام کشورهای اسلامی، فلسطین نباید فراموش شود.
سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان ادامه داد: درود و سلام خدا بر امام خمینی، آن مرد بزرگی که با نام‌گذاری جمعه‌ی آخر ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس، همه‌ی فکرها را در امت اسلامی متوجه حساسیت مسأله‌ی قدس و فلسطین مظلوم نمود.
ربانی بیان کرد: شورای اسلامی شهر کرمان، ضمن گرامی‌داشت این روز بزرگ و شرکت در راه‌پیمایی روز قدس، از همه‌ی هم‌شهریان گرامی تقاضا می‌نماید که با وحدت صفوف و با حضوری گسترده، با شرکت در راه‌پیمایی این روز، حمایت همه‌جانبه‌ی خود را از مردم ستم‌دیده‌ی فلسطین اعلام نمایند.
وی افزود: به امید آن‌ روز که قدس عزیز از چنگال رژیم سفاک صهیونیستی آزاد و همه با هم در آن مکان مقدس پشت سر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، اقامه‌ی نماز نماییم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *