ضرورت حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی


نایب‌رییس شورای اسلامی شهر کرمان تأکید کرد:

ضرورت حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی

شب گذشته به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) و با حضور نایب‌رییس شورای اسلامی شهر کرمان، مراسم جشنی در زورخانه‌ی امام رضا (علیه‌السلام) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، علی منصوری در حاشیه‌ی این آیین، بر حمایت از افرادی که با بودجه‌ی شخصی، فعالیت‌های فرهنگی و ‌ورزشی انجام می‌دهند، تأکید کرد.

وی با بیان این‌که دارالقران، حسینیه و زورخانه‌ی امام رضا (علیه‌السلام) ملک شخصی آقای رضوی، بانی این مجموعه است و با هزینه‌ی شخصی وی نیز در حال تکمیل است، گفت: باید چنین افرادی و چنین فعالیت‌هایی، مورد حمایت قرار گیرند تا سایر افراد و خیران نیز برای ساخت و راه‌اندازی چنین مجموعه‌هایی ترغیب شوند.

سیدمرتضی رضوی، مسئول دارالقران، حسینه و زورخانه‌ی امام رضا (علیه‌السلام) نیز گفت: این مجموعه ملک شخصی این‌جانب است و تاکنون حدود 400 میلیون تومان برای ساخت آن هزینه کرده‌ام.

وی با بیان این‌که برای تکمیل این مجموعه، 50 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است، گفت: مراسم جشن و ضیافت افطاری امشب، اولین برنامه‌ی این مجموعه است تا با مدد از کریم اهل بیت، اما حسن مجتبی (علیه‌السلام) هرچه سریع‌تر ساخت آن به پایان برسد.

رضوی از افتتاح رسمی زورخانه‌ی این مجموعه، حداکثر تا یک ماه آینده، با حضور مسئولان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای خبر داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *