امسال 70 میلیارد تومان آسفالت در شهر کرمان انجام می‌شود


در نشست شورای اسلامی شهر کرمان مطرح شد؛

امسال 70 میلیارد تومان آسفالت در شهر کرمان انجام می‌شود

رییس شورای اسلامی شهر کرمان بر آسفالت معابر شهر کرمان در هر چهار منطقه تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، علی‌اکبر مشرفی (شب گذشته) یک‌شنبه‌شب هفته‌ی جاری در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، از فاینانس آسفالت در آینده‌ی نزدیک خبر داد و گفت: باید طوری عمل شود که تمام مناطق چهارگانه‌ی شهر کرمان، در اولویت آسفالت قرار بگیرند.

علی بابایی شهردار کرمان نیز درباره‌ی آسفالت معابر شهر کرمان گفت: امسال 70 میلیارد تومان آسفالت انجام می‌شود که لیست اولویت‌های آسفالت، به شورای اسلامی شهر کرمان اعلام خواهد شد.

وی افزود: تمام تعهدات قبلی شهرداری در رابطه با آسفالت معابر در حال انجام است و تمام محدوده‌هایی که زیرسازی شده‌اند، آسفالت شده است.

بابایی ادامه داد: اکنون، آماده دریافت خودیاری هستیم و اگر تمام ساکنان یک کوچه تمام مبلغ خودیاری خود را پرداخت کنند، آن کوچه طی مدت یک ماه آسفالت می‌شود.

زهرا لری رییس کمیسیون خدمات شهری شورا نیز خواستار ارایه‌ی برنامه‌ی آتی شهرداری برای آسفالت معابر شد.

محمدرضا فرقانی معاون فنی عمرانی شهردار نیز گفت: دو فاینانس آسفالت در مجموع به مبلغ 36 میلیارد تومان آماده شده که در صورت شرکت پیمان‌کاران در فاینانس، کوچه‌های بالای 12 متر آسفالت می‌شوند؛ ضمن این‌که معابری که پیش‌ازاین زیرسازی شده نیز، آسفالت خواهند شد.

وی افزود: علاوه بر آن، از طریق مناقصه نیز حدود 20 میلیارد تومان آسفالت انجام می‌شود.

فرقانی هم‌چنین گفت: از 20 اسفند سال گذشته تا 20 خرداد امسال، به مدت سه ماه، 40 هزار و 258 تن آسفالت تولید و 322 هزار 64 مترمربع آسفالت در معابر مختلف شهر کرمان پخش شده است.

در این نشست هم‌چنین موضوع پل سیدی مورد بررسی قرار گرفت.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان در این رابطه گفت: با توجه به این‌که پیمان‌کار پل سیدی پس از آخرین مذاکرات به تعهدات خود عمل کرده، اگر کار ساخت این پل هم‌چنان با قوت ادامه پیدا کند، پل سیدی تا مهرماه به پایان خواهد رسید.

مشرفی افزود: تیرباکس‌های دهنه‌ی دوم پل سیدی، تا پایان هفته و دهنه‌ی سوم تا 10 تیرماه نصب می‌شود؛ ضمن این‌که ورق‌های دهنه‌های چهارم و پنجم به مبلغ 350 میلیارد تومان خریداری و در کارگاه تخلیه شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *