انتخابات هیات رییسه‌ی شورای شهر کرمان به هفته آینده موکول شد


سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان گفت: انتخابات  هیات رئیسه شورای شهر کرمان که مقرر شده بود عصر شنبه 21 شهریور برگزار شود به ‌دلیل غیبت 6نفر از اعضا، این نشست به حد نصاب نرسید و مقرر شد این انتخابات، یک‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده برگزار شود.

دکتر کمال جوانمرد افزود: برای تسهیل در روند امور مربوط به شورا و شهر و با توجه به اینکه چندین پروژه عظیم در کرمان در حال اجراست شایسته است هرچه سریعتر  وضعیت هیات رئیسه شورای اسلامی شهر کرمان مشخص شود.

جوانمرد با اشاره به اینکه انتخابات شوراهای اسلامی تمام شهرهای کشور برگزار شده و فقط انتخابات شهر کرمان مشخص نشده گفت: در حال حاضر، شهرداری کرمان به ‌وسیله‌ی سرپرست اداره می‌شود که باید در خصوص انتخاب شهردار هم هرچه سریع‌تر تصمیم‌گیری شود.

جوانمرد به اتفاق خود سوزی هفته‌ی گذشته‌ی مقابل شهرداری کرمان اشاره کرد و بیان داشت: درحالی‌که شهرداری با سرپرست اداره می‌شود، فردی روبه‌روی شهرداری خودسوزی می‌کند و برای جلوگیری از این‌گونه اتفاقات، باید هرچه سریع‌تر تکلیف هیات رییسه‌ی شورا و شهردار کرمان مشخص شود.

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان با قدردانی از تلاش های، علی بابایی سرپرست شهرداری گفت: هیچ آبستراکسیونی در کار نبوده بلکه برخی از اعضای شورا در مسافرت خارج و یا داخل کشور بودند و عدم هماهنگی، موجب به تعویق افتادن انتخابات هیات رییسه‌ی شورا شد.

جوانمرد اولویت اول بعد از تعیین هیات رئیسه را معرفی شهردار کرمان اعلام کرد و گفت: قطعا شهردار آینده‌ی شهر کرمان از بدنه‌ی شورای شهر و شهرداری و آشنا به امور شهری خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *