تخصیص دو میلیارد تومان برای سرعت‌بخشیدن به ساخت پل سیدی


رییس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: برای سرعت‌بخشیدن به پروژه‌ی پل «سیدی»، مبلغ دو میلیارد تومان از سایر بخش‌های بودجه‌ی عمرانی شهرداری کسر و به ساخت این پل اختصاص پیدا کرد.

به گزارش کرنا، فتح‌الله مؤیدی در حاشیه‌ی نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار کرنا، به گلایه‌مندی اهالی محدوده‌ی پل «سیدی» از کُندی روند اجرای این پروژه اشاره کرد و گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان تمام هم‌و‌غم خود را بر اجرای هرچه سریع‌تر این پروژه گذاشته‌اند و در تلاش هستیم تا این تقاطع غیرهم‌سطح هرچه سریع‌تر به پایان برسد.
وی با اشاره به نامه‌ی اخیر شهرداری مبنی بر تغییرات در بودجه‌‌ی مصوب امسال بیان کرد: در نامه‌ی شهرداری که به کمیسیون برنامه و بودجه‌ی شورای اسلامی شهر ارجاع داده شده بود، مبلغ دو میلیارد تومان برای جدول‌گذاری، با‌سازی پیاده‌روها و مواردی از این دست در نظر گرفته شده بود که پیش‌نهاد کردیم این مبلغ برای سرعت‌بخشیدن به ساخت تقاطع غیرهم‌سطح «سیدی»، به این پروژه اختصاص پیدا کند.
مؤیدی با بیان این‌که این پیش‌نهاد مورد موافقت شهردار محترم قرار گرفت، اظهار امیدواری کرد: با تلاش شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان و هم‌چنین پیمان‌کارِ تقاطع غیرهم‌سطح «سیدی»، ساخت این پل سرعت بیش‌تری بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: در دیدار مردمی هم که اخیراً با اهالی محدوده‌ی پل «سیدی» داشتیم، قول دادیم که ساخت این پل سرعت بگیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *