توسعه کشور، نیازمند مشارکت جوانان در عرصه های اجرایی است


نماینده استان کرمان در شورای عالی استان ها ، ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) که به روز «جوان» مزین گردیده را به جوانان کشور تبریک گفت و افزود: توسعه کشور، نیازمند مشارکت جوانان در عرصه‌های اجرایی است.

کمال جوانمرد، دوره جوانی را دوره گذار از کودکی به بزرگ‌سالی و آغاز فصل شکفتن دانست و گفت: جوانان از ارکان پویایی، هيجان، نشاط و سرمايه آينده کشورند و دولت‌ها باید نهایت تلاش خود را جهت مرتفع نمودن مشکلات این جوانان معطوف دارند.

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، جوانان اکنون از جایگاه بسیار والایی برخورداند.

نماینده استان کرمان در شورای عالی استان ها، خواستار ارائه الگوهای مطابق با  آموزه های ایرانی-اسلامی به جوانان شد و گفت: دشمن بعد از ناکامی در جنگ هشت سال دفاع مقدس، اکنون با توسل به جنگ نرم درصدد ضربه زدن به اعتقادات، اشاعه فساد و تغییر نگرش جوانان ایرانی است که باید در این زمینه هوشیار بود و آگاهانه عمل کرد.

جوانمرد با اشاره به اینکه، در برنامه ريزي‌ها و سياست هاي فرهنگي و اجتماعي باید توجه ويژه‌اي به نسل جوان شود افزود: جوانان از آسيب پذيرترين و حساس ترين نيروهاي کشور و نیازمند حمایت بیشتر در زمینه اشتغال، مسکن و ازدواج هستند.

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به حدیثی زیبا از امام صادق(ع) خطاب به جوانان گفت: امام صادق(ع) از جوانان خواسته که آبرو و شرف را با تربیت و دین خود را با دانش حفظ کنند و امید است این حدیث زیبا سرلوحه کار جوانان ایرانی قرار گیرد.

جوانمرد، برای کلیه جوانان کشور آرزوی توفیق کرد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *