رییس شورای اسلامی شهر کرمان از اقدامات شهرداری تقدیر کرد


رییس شورای اسلامی شهر کرمان از اقدامات شهرداری در سال گذشته و هم‌چنین آماده‌سازی شهر برای ایام نوروز تقدیر کرد.

فتح‌الله مؤیدی امشب در نخستین نشست شورای اسلامی شهر کرمان در سال جدید، ضمن تبریک سال نو، به اقدامات مطلوب شهرداری برای زیباسازی شهر و استقبال از بهار و مهمانان نوروزی اشاره کرد و گفت: شهردار کرمان، معاونان شهردار و سایر پرسنل شهرداری در سال 93 زحمات زیادی در راستای خدمت‌دهی مطلوب به شهروندان متحمل شدند و در ماه‌های پایانی سال گذشته نیز تلاش زیادی کردند تا شهر کرمان برای استقبال از بهار و مهمانان نوروزی مهیا شود.

وی به زیباسازی شهر، اجرای سفره‌های هفت‌سین زیبا از جمله بزرگ‌ترین سفره‌ی هفت‌سین کشور در کرمان، برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی، اتوبوس گردشگری و سایر اقدامات شهرداری اشاره و بیان کرد: شهرداری در ایام نوروز تمام امکانات خود را برای خدمت‌دهی مطلوب‌ به شهروندان و مهمانان نوروزی به کار گرفت که جای تقدیر از شهردار سخت‌کوش کرمان و سایر پرسنل شهرداری دارد.
مؤیدی خاطرنشان کرد: پرسنل شهرداری حتی در روزهای ابتدایی تعطیلات نوروز که همه در کنار خانواده بودند، فعالیت می‌کردند تا شهر کرمان همواره تمیز و زیبا باشد.
رییس شورای اسلامی شهر کرمان هم‌چنین اظهار امیدواری کرد: با تلاش شهردار و سایر کارکنان شهرداری بودجه‌ی سال 94 که در روزهای پایانی سال گذشته مصوب شد، محقق شود.
مؤیدی بر اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری نیز تأکید کرد و گفت: امیدواریم در نیمه‌ی نخست سال‌جاری براساس برنامه‌ی زمان‌بندی پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری از جمله پل «سیدی» به پایان برسند.
وی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان خواست شهردار کرمان و شهرداری را در ارایه‌ی خدمات ارزشمند به مردم حمایت کنند.
حجت‌الاسلام محمد ربانی‌زاده عضو شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این نشست ضمن تبریک سال نو، به نام‌گذاری سال 94 توسط مقام معظم رهبری با عنوان «دولت و ملت، هم‌دلی و هم‌زبانی» اشاره و تأکید کرد: این شعار تنها مربوط به دولت و ملت نیست، بلکه باید در همه‌ی مجموعه‌ها از جمله بین اعضای شورای اسلامی شهر کرمان بیش از گذشته هم‌دلی و هم‌زبانی وجود داشته باشد.
وی هم‌چنین با اشاره به اقدامات شایسته‌ی شهرداری در خصوص آماده‌سازی شهر برای استقبال از بهار و مسافران نوروزی گفت: شهردار کرمان و سایر مجموعه‌ی شهرداری بستر بسیار مناسبی برای استفاده‌ی شهروندان و مسافران در ایام نوروز فراهم کرده بودند که باید به پرسنل شهرداری خسته نباشید گفت.
منصور ایرانمنش دیگر عضو شورای اسلامی شهر کرمان نیز با تشکر از شهردار کرمان و سایر مجموعه‌ی شهرداری در خصوص آماده‌سازی شهر برای ایام نوروز، به برنامه‌های فرهنگی شهرداری در ایام نوروز نیز اشاره کرد و گفت: علاوه بر اقدامات شایسته‌ی معاونت خدمات شهری برای زیباسازی شهر، برنامه‌های مختلف فرهنگی که توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اجرا شد، از جمله «جُنگ شادی» قابل تقدیر بود.
وی افزود: «جُنگ شادی» مورد استقبال بسیار خوب شهروندان و مهمانان نوروزی قرار گرفت و موجب افزایش شادی و نشاط در جامعه شد.
ایرانمنش پیش‌نهاد کرد: برگزاری «جُنگ‌های شادی» در طول سال نیز در دستور کار شهرداری کرمان قرار گیرد.
در این نشست فاطمه‌سادات حسینی مدیرکل امور بانوان و خانواده‌ی استانداری نیز به بیان برخی اقدامات این حوزه در سال گذشته پرداخت.
وی هم‌چنین ضمن اشاره به برنامه‌های اداره‌کل بانوان و خانواده‌ی استانداری در سال‌جاری، برنامه‌های این حوزه در هفته‌ی بزرگ‌داشت مقام زن را تبیین کرد.
حسینی با تأکید بر این‌که جهت‌دهی برنامه‌های این حوزه به سمت و سوی خانواده است، برپایی جشن‌های شبانگاهی در سه پارک شهر کرمان، برگزاری جشن ویژه‌ی روز میلاد حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها)، برپایی جشنواره‌ی دست‌آوردهای زنان استان و تجلیل از خانواده‌ی معظم شهدا را از جمله‌ی برنامه‌های هفته‌ی بزرگ‌داشت مقام زن برشمرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *