انقلاب اسلامی ایران، متعلق به تمامی اقوام و فرهنگ‌هاست


سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمان گفت:
انقلاب اسلامی ایران، متعلق به تمامی اقوام و فرهنگ‌هاست

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمان؛ فراررسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و افزود: انقلاب اسلامی ایران، متعلق به تمامی اقوام و فرهنگ‌هاست.
دکتر کمال جوانمرد، دهه فجر را نقطه عطف انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانست و گفت: 22 بهمن روز ملی هر ایرانی است.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی استان‌ها، یاد و خاطره بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای انقلاب را گرامی داشت و افزود: بنابر آیه شریفه«…جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ ۚ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا»، حق رسید و باطل و طاغوتیان نابود شدند.
جوانمرد با تاکید براینکه جمهوری اسلامی ایران به جهانیان و ابرقدرتان ثابت کرده که حق همواره بر باطل پیروز است، گفت: انقلاب اسلامی ایران که پایه‌های نظام سلطه در جهان را به لرزه درآورده، انقلاب توده‌ها بوده و متعلق به تمامی اقوام و فرهنگ‌هاست، زیرا تمامی مردم در به ثمر نشستن این نهال که اکنون به درختی تنومند تبدیل شده مشارکت داشته‌اند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی استان‌ها با تاکید براینکه انقلاب اسلامی  ایران، «روح» را به کالبد بی روح جهان دمید افزود: شایسته است مردم غیور کشور همگام با ادارات و نهادها در حد توان خود نسبت به معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان اهتمام ورزند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *