نام‌گذاری یکی از خیابان‌ها و میادین شهرها به نام مبارک پیامبر اکرم-ص


رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی استان‌ها با محکوم کردن کاریکاتور موهن شارلی ابدو
خواستار شد:نام‌گذاری یکی از خیابان‌ها و میادین شهرها به نام مبارک پیامبر اکرم-ص
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی استان‌ها با محکوم کردن هتک حرمت مجله فرانسوی شارلی ابدو به  ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) گفت: هتک حرمت پیامبر رحمت و مهربانی و مقدسات اسلام نشان‌دهنده عجز استکبار در مقابله با موج گسترده اسلام خواهی در جهان است.
کمال جوانمرد با ابراز تاسف از جریحه‌دار شدن احساسات و قلب یک میلیارد و نیم مسلمان در پی انتشار کاریکاتوری موهن منتسب به پیامبر اکرم(ص) افزود: باتوجه به گرایش زیاد مردم جهان به دین مبین اسلام، دشمنان و در راس آن رژیم صهیونیستی و حامیان آن تمامی تلاش خود را در جهت تخریب و تضعیف این دین آسمانی که رفته رفته در حال جهانی شدن است معطوف داشته‌اند ولی غافل از اینکه شارلی ابدو، داعش، القاعده، طالبان، بوکوحرام و …. نخواهند توانست در گسترش روزافزون اسلام هیچ خللی ایجاد کند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی استان‌ها با انتقاد از کسانی که توهین به مقدسات را آزادی بیان و دموکراسی عنوان کرده‌اند افزود: در کشور به اصطلاح مدعی آزادی بیان چنانچه فردی واقعه هولوکاست را انکار کند به حبس محکوم می شود، حال آنکه به مقدسات یک و نیم میلیارد مسلمان توهین می شود.
جوانمرد، همچنین اقدامات تروریستی افراد مسلح در حمله به دفتر این نشریه را نیز مغایر با تعالیم ناب اسلام دانست و گفت: اسلام، دین رحمت و رافت است به طوریکه قرآن کريم در آیه 107 سوره انبیاء خطاب به پيامبر اسلام مي‌‌فرمايد «ای رسول، ما تو را نفرستاديم مگر به عنوان رحمت براي جهانيان».
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی استان‌ها گفت: شایسته است، شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور در مقابل هتاکی نشریه شارلی ابدو، یکی از خیابان‌ها یا میادین شهرها و روستاها را به نام مبارک پیامبر اکرم(ص) مزین و نام‌گذاری کنند.

عضو هیات رئیسه شورای عالی استان‌ها در پایان سخنان خود از مسئولان درخواست کرد برای مقابله با این اقدامات موهن فرانسه، تسهیلاتی فراهم آورند تا هر جوان فرانسوی که نام خود را به نام مبارک «محمد» تغییر دهد بتواند به صورت رایگان از بورس تحصیلی دانشگاه‌های ایران بهره‌مند گردد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *