9دی، رنسانس انقلاب اسلامی بود


سخن‌گوی شورای اسلامی  شهر کرمان  گفت: 9دی، رنسانس انقلاب اسلامی بود

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان، 9دی‌ماه که به روز« بصیرت و میثاق امت با ولایت» مزین شده را گرامی داشت و گفت: 9دی ماه 1388، رنسانس و تجدید حیات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بود.

کمال جوانمرد، حضور پرشور مردم ولایت‌مدار در راهپیمایی 9 دی‌ماه 1388را ستود و افزود: مردم ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی و اعتقادی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه داشتند با حضور در راهپیمایی بزرگ عاشورائیان حسینی ضمن اعلام برائت از فتنه‌گرانی که توسط عوامل خارج از کشور ساماندهی شدند، بار دیگر با آرمان‌های مقدس ولایت فقیه، شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند.

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان به حدیث شریف« مَنْ ماتَ وَ لَمْ يَعْرِفْ إمامَ زَمانِهِ ماتَ مَيْتَةً جاهِلِيَّةً » از پیامبر رحمت و مهربانی مبنی بر اینکه (کسي که بميرد و امام زمان خويش را نشناخته باشد، در واقع به مرگ جاهليّت مرده است) اشاره کرد و گفت: مردم ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی 9دی، به فرمان امام زمان خود لبیک گفتند.

جوانمرد، تضعیف ولایت فقیه و ناکارآمد نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی را از اهداف دشمنان انقلاب برشمرد و افزود: 9دی، خون تازه ای را به رگ‌های اسلام و انقلاب تزریق کرد.

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان، 9دی را امتداد قیام عاشورا عنوان کرد و گفت: 9دی، اوج ولایت‌مداری و عقلانیت مردم بود.

جوانمرد با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی با حضور در صحنه‌های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس، انتخابات و راهپیمایی‌ها انس و محبت خود را با آرمان‌های مقدس امام راحل اعلام نمودند گفت: 9دی به عنوان روز« بصیرت و میثاق امت با ولایت» در تاریخ کشور جاودان خواهد ماند و به عنوان  برگ زرینی در کارنامه این نظام مقدس خواهد درخشید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *