حضرت عیسی (ع)، پیام آور توحید، صلح و مهربانی است


رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی استان‌ها با تبریک میلاد حضرت مسیح(ع) گفت:

حضرت عیسی (ع)، پیام آور توحید، صلح و مهربانی است

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی استان‌ها، آغاز ربیع الاول، ماه ولادت پیامبر اکرم(ص) و تقارن آن با میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) را تبریک گفت و افزود: حضرت عیسی مسیح(ع)، پیام آور توحید، صلح و مهربانی و سمبل صبر و شکیبایی است.

کمال جوانمرد، به آیه شریفه «… لَا نُفَرِّقُ بَيْنَ أَحَدٍ مِّن رُّسُلِهِ ۚ وَقَالُوا سَمِعْنَا وَأَطَعْنَا ۖ غُفْرَانَكَ رَبَّنَا وَإِلَيْكَ الْمَصِيرُ» از سوره بقره اشاره کرد و گفت: بنابراین آیه شریفه، خداوند متعال در قرآن کریم به مساوات بین پیامبران اشاره دارد و رسالت همه پیامبران را هدایت مردم و ایمان به خدا معرفی می نماید.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی استان‌ها، اتحاد و پیوستگی بین ادیان الهی را از رسالت پیامبران اولوالعزم برشمرد و افزود: آنانکه با ایجاد جنگ و فتنه بر تفرقه بین ادیان الهی به ویژه اسلام و مسیحیت تلاش دارند، نه نماینده جامعه مسلمانان‌اند و نه نماینده جامعه مسیحیت.

جوانمرد، رسالت مشترک تمامی پیامبران الهی از حضرت آدم(ع) تا پیامبر خاتم، حضرت محمد مصطفی(ص) را دعوت به توحید و صلح دانست و افزود: ترتیب و توالی رسالت تمامی پیامبران الهی برمبنای درک و نگرش‌های مردم نسبت به دین و ظرف زمانی خود بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی استان‌ها، هدف کلیه پیامبران الهی را زمینه سازی تشکیل دین مبین اسلام و در نهایت حکومت جهانی حضرت مهدی موعود(عج) دانست و تاکید کرد: تفرقه بین مذاهب، ناشی از عدم آگاهی پیروان مذاهب از دستورات دین خود و عدم بصیرت است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *