اربعین حسینی، بزرگترین کمپین جهانی بر علیه ظلم


رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی استان‌ها عنوان کرد:

اربعین حسینی، بزرگترین کمپین جهانی بر علیه ظلم

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی استان‌ها، حضور میلیونی عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین سرور و  سالار شهیدان را ستود و گفت: حضور شیفتگان و پیروان حضرت امام حسین(ع) در مراسم اربعین، بیانگر اقتدار شیعیان است.

دکتر کمال جوانمرد، درس‌های قیام عاشورا را بهترین شاخص سبک زندگی عنوان کرد و افزود: اربعین، نگین انگشتر شیعیان و نمایش قدرت و اقتدار جهان اسلام است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی استان‌ها، امام حسین(ع) را نماد آزادگی و حریت  برای تمام جهان عنوان کرد و گفت: پرشورترین اجتماع جهان در پرخطرترین کشور جهان، نشانه لبیک به « هَيْهاتِ مِنّا الذلَّة» امام حسین(ع) بود.
عضو هیات رئیسه شورای عالی استان‌ها، به ابعاد سیاسی و الهی اربعین و قیام امام حسین(ع) اشاره کرد و افزود: اربعین، مانور همه جانبه  سیاسی و امنیتی جهان شیعه است.

جوانمرد، حضور بالغ بر یک میلیون و 300 هزار نفری از ایرانیان در اجتماع پرشور عاشورائیان را نشان‌دهنده اقتدار، آمادگی و سردمداری ایرانیان برای حفظ ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی عنوان کرد و گفت: اربعین و سیدالشهداء، محور اجماع و اتحاد جهان تشیع است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی استان‌ها، با تاکید براینکه علی‌رغم تهدیدات تروریستی داعش، اربعین امسال با حضور بالغ بر 20 میلیون شیعه جان برکف از 60 کشور، بزرگترین کمپین جهانی بر علیه ظلم، کفر و بیدادگری را رقم زد گفت: به تعبیر سرلشکر قاسم سلیمانی، داعشیان ماندگار نخواهند ماند چون متکی بر حقیقت نیستند.
جوانمرد، انقلاب اسلامی ایران را تداوم حماسه عاشورا عنوان کرد و تاکید کرد:  هرکس که می خواهد انقلاب اسلامی را بشناسد باید فرهنگ عاشورا را مطالعه کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *