از اعضای دوره‌ی سوم شورای اسلامی شهر کرمان تقدیر شد


شست مشترک شورای اسلامی شهر کرمان با اعضای سومین دوره‌ی شورای شهر، شهردار و مدیران ارشد شهرداری برگزار و از اعضای دوره‌ی قبل شورا تقدیر شد.  در این نشست «فتح‌الله مؤیدی» رئیس شورای اسلامی شهر کرمان ضمن تقدیر از تلاش‌های اعضای سومین دوره‌ی شورای اسلامی شهر کرمان، از صدور حکم «ابولقاسم سیف‌الهی» به عنوان شهردار کرمان توسط وزیر کشور خبر داد.
وی تصریح کرد: شایعاتی که در خصوص عدم تایید حکم مهندس «سیف‌الهی» در وزارت کشور وجود داشت؛ غیرواقعی بود و حکم وی پس از طی مراحل قانونی، بدون هیچ مشکلی صادر شد.
وی افزود: به این دلیل که باید حکم شهرداران شهرهای بالای 200 هزار نفر توسط وزیر کشور صادر شود؛ حکم شهرداران این شهرها با تاخیر صادر شد؛ ضمن این‌که حکم مهندس «سیف‌الهی» شهردار کرمان با پی‌گیری‌های مسئولان شهر علی‌رغم تاخیری که وجود داشت؛ خارج از نوبت صادر شد.
مؤیدی با بیان این‌که اعضای شورای فهیم و کارشناس دوره‌ی چهارم به این نتیجه رسیدند؛ بهترین گزینه برای پست شهرداری کرمان، مهندس سیف‌الهی است؛ اظهار داشت: اعضای شورای چهارم با تمام توان در راستای ساختن شهری آباد در چارچوب قانون با شهردار کرمان هم‌کاری خواهند داشت.
وی هم‌چنین ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده توسط اعضای سومین دوره‌ی شورای اسلامی شهر کرمان، از «محمد فروغی» که در سه ماه گذشته به عنوان سرپرست شهرداری، فعالیت‌های شهرداری را مدیریت نمود؛ تشکر کرد.
علی مهاجری رئیس سومین دوره‌ی شورای اسلامی شهر کرمان هم در این نشست ضمن تبریک به اعضای شورای چهارم به خاطر انتخاب‌شان توسط مردم در شورای شهر، گفت: دوره‌ی چهار ساله‌ی شورا بسیار کوتاه است؛ بنابراین اعضای شورا باید تلاش کنند تا از لحظه لحظه‌ی این فرصتی که در اختیارشان قرار گرفته است؛ برای حل مشکلات شهری استفاده کنند.
وی ضمن تبریک به مهندس سیف‌الهی به خاطر انتخاب مجددش به سمت شهردار کرمان، از همت و اهتمام شورای چهارم، به خاطر این انتخاب تقدیر کرد.
مهاجری هم‌چنین از اعضای دوره‌ی قبل شورای اسلامی شهر کرمان که با تمام وجود برای داشتن شهری آباد و رفع مشکلات شهروندان تلاش کردند؛ تقدیر کرد.
وی هم‌چنین به عنوان مسئول ستاد عتبات عالیات استان کرمان، گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص ساخت گنبد و چهار ستون حرم مطهر امام حسین (علیه‌السلام) ارایه کرد.
محمد سام عضو شورای اسلامی شهر کرمان در دوره‌ی سوم نیز در این نشست ضمن تبریک به اعضای شورای چهارم به خاطر انتخاب‌شان به عنوان نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر، اظهار داشت: این‌که افرادی می‌خواهند خدمت کنند؛ منتخب مردم باشند تا منتصب افرادی خاص، نعمتی است که خداوند به برخی می‌دهد.
وی با بیان این‌که امیدارم اعضای شورای چهارم با تخصص و تعهدی که دارند؛ به مردم خدمت کنند؛ گفت: انتخاب مهندس سیف‌الهی به دلیل تجربه و تخصص بالای وی به عنوان شهردار کرمان، بسیار شایسته و قابل تقدیر است و امیداورم وی بدون از دست دادن وقت، کارهای مانده بر زمین شهرداری را به نتیجه برساند و کارهای جدیدی را در شهر آغاز کند.
ابوالقاسم سیف‌الهی شهردار کرمان هم در این نشست ضمن تقدیر از اعضای دوره‌ی سوم شورای اسلامی شهر کرمان که با دید باز و برنامه‌های خوب شهرداری کرمان را در دوره‌ی قبل پشتیبانی کردند؛ اظهار داشت: فاصله‌ی بین یک شهر ایده‌آل و خدمت‌رسانی مناسب به شهروندان، با آن‌چه اکنون وجود دارد؛ زیاد است که امیدواریم با کمک اعضای شورای چهارم، بتوانیم این فاصله را به حداقل برسانیم.
وی، ضمن تقدیر از «محمد فروغی» که در این مدت سرپرستی شهرداری کرمان را به عهده داشت؛ گفت: تلاش‌های آقای «فروغی» و دیگر مدیران شهرداری نشان داد؛ شهرداری کرمان به خاطر وجود مدیران شایسته، بدون وجود شهردار هم می‌تواند اداره شود.
سیف‌الهی با بیان این‌که در این مدت از پنجره‌ی دیگری و به عنوان یک شهروند به آن‌چه در شهر می‌گذرد؛ نگاه کردم؛ اظهار امیدواری کرد: با کمک شورای اسلامی شهر کرمان و با تلاش هم‌کارانم در شهردای، بتوانیم بدون از دست دادن وقت، حرکت جدی‌ای را برای ساختن شهری آباد آغاز کنیم.
در این نشست، اعضای شورای اسلامی شهر کرمان نیز در سخنانی از اعضای دور‌ه‌ی سوم شورا به خاطر تلاش‌هایشان تقدیر کردند و به مهندس «سیف‌الهی» به خاطر صدور حکمش توسط وزیر کشور به عنوان شهردار کرمان تبریک گفتند.
در این نشست، ضمن اعطای حکم، ابوالقاسم سیف‌الهی به عنوان شهردار کرمان معرفی شد.
لازم به ذکر است در این نشست هم‌چنین با اهدای لوح تقدیر از رئیس، نایب رئیس و اعضای دوره‌ی سوم شورای اسلامی شهر کرمان و «محمد فروغی» سرپرست شهرداری تقدیر شد.
محمدرضا احمدی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *