بازدید مشترک کمیسیون بانوان و فرهنگی شورا از مراکز فرهنگی و هنری شهرداری

در مورخ 11/08/92 اعضای کمیسیون بانوان و کمیسیون فرهنگ  به همراهی حاج آقا حسینی معاون محترم فرهنگی شهرداری و مهندس روح الامینی از پارک مطهری ، فرهنگسرای کوثر و فرهنگسرای جام جهان  بازدید کردند.

در این بازدید 4 ساعتِ ، اعضای محترم کمیسیون اجتماعی از مرکز فرهنگی مجموعه مطهری مانند مرکز قرآنی بانو طاهره صفارزاده ، کتابخانه ، سالن های ورزشی و نگارخانه شهید آتشی  دیدن نمودند در ادامه نیز از فرهنگسراهای کوثر و جام جهان دیدن کردند و با عملکرد و برنامه های این فرهنگسراها از نزدیک  آشنا شدند.

رييس کميسيون فرهنگي و آي تي در حاشيه‌ي اين بازديد، هدف از بازديد از فرهنگ‌سراها و مجموعه‌‌هاي فرهنگي شهرداري را استفاده از ظرفيت حداکثري اين مراکز براي ارتقاي سطح فرهنگ شهروندي عنوان کرد.
صديقه زاهدي افزود: در اين بازديد ظرفيت‌ها، امکانات و نيازهاي مجموعه‌ي فرهنگي هنري پارک مطهري و فرهنگ‌سراهاي کوثر و جا‌ن‌جهان بررسي شد.
وي ادامه داد: مديران هر يک از اين مراکز نيز اقدامات و برنامه‌هايي که تاکنون انجام داده و يا در دست اجرا دارند را بيان کردند.
زاهدي برنامه‌ها و اقدامات اين مراکز را قابل تقدير عنوان و خاطرنشان کرد: مراکز فرهنگي و هنري شهرداري برنامه‌هاي قابل توجهي را در راستاي ارتقاي فرهنگ شهروندي در دستور کار دارند.
وي هم‌چنين خاطرنشان کرد: براي برقراري ارتباط نزديک و صميمي، بازديد سرزده از مراکز فرهنگي و هنري شهرداري در دستور کار کميسيون فرهنگي و آي تي قرار گرفته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *