بیانیه شورای اسلامی شهر کرمان به مناسبت 13 آبان


13 آبان نماد استقامت، ایستادگی و توکل ایرانیان به ذات اقدس الله و عدم تردید آن‌ها در تحقق وعده الهی است، امسال 13 آبان با طلیعه ماه محرم، ماه آزادی و حقیقت و عزت‌طلبی امام حسین(ع) همزمان شده است تا صدای هیهات مناالذله ملت ایران با حماسه عاشورا پیوند بخورد و به دنیا نشان دهد که ایران و ایرانی در برابر فشارهای سیاسی، نظامی و اقتصادی حاضر نیست عزت و سربلندی خود را زیر پا بگذارد.

13 آبان نماد عزت‌طلبی، حریت و آزادگی ملت ایران در برابر قیود و زنجیره‌های فولادی شیطان بزرگ است که مهم‌ترین ویژگی این روز بزرگ توکل بر قدرت الهی و ایستادگی همراه با بصیرت در راه مبارزه و عزت خواهی ملت ایران است و مطمئناً یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های قیام اباعبدالله الحسین(ع) نیز عزت‌طلبی بود. امام حسین(ع) با شعار هیهات مناالذله پا در صحرای کربلا گذشت و عزیزترین عزیزان خود را به میدان آورد و با گفتار و عمل خود به مبارزه با ظلم پرداخت.

اگر دیروز دانشجویان پیرو خط امام(ره) لانه جاسوسی آمریکا را فتح کردند و با اقتدا به رهبر خویش دوشادوش هم حرکت کردند و ضربات سنگینی به نظام سلطه جهانی وارد آوردند، امروز نیز وارثان آنها، گوش به فرمان رهبر خویش، با تلاشی مضاعف و جهاد گونه همواره در حال خلق حماسه‌های سیاسی و اقتصادی و شگفت آفرینی هستند که پیشرفت‌های علمی و درنوردیدن مرزهای دانش یکی پس از دیگری شاهد این مدعاست.

شورای اسلامی شهر کرمان در جهت تجدید پیمان با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و میثاق با شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی، با حضور گسترده و پرشور خود در مراسم 13 آبان ضمن انزجار و نفرت از استکبار جهانی بر لزوم هشیاری و ایستادگی مسئولان نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در مقابله با وعده‌های پوشالی دشمنان قسم‌خورده اسلام تاکید می‌کند و از مردم بزرگوار کرمان دعوت به عمل می‌آورد  تا در این روز، پرشکوه تر از همیشه و با فریاد رسای مرگ بر آمریکا که ادامه ‌دهندة شعار هیهات من الذله و راه  امام‌حسین (ع) است، در مراسم یوم الله  13آبان شرکت کنند . همگی اعضای شورای اسلامی شهر کرمان دوشا دوش مردم همیشه در صحنه در این راهپیمایی بزرگ شرکت خواهند کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *