نمایندگان شورای اسلامی شهر کرمان در شورای شهرستان انتخاب شدند


در نشست این هفته شورای اسلامی شهر کرمان، نمایندگان شورای شهر کرمان در شورای شهرستان انتخاب شدند.
نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، شب گذشته به ریاست «فتح‌الله مؤیدی» رئیس شورا و با حضور اعضا در ساختمان شورا برگزار شد.

انتخاب نمایندگان شورای شهر کرمان در شورای شهرستان کرمان، از جمله دستور کار نشست شب گذشته بود که با رای‌گیری انجام شد و «حجت‌الاسلام ربانی» و «کمال جوانمرد» به سمت نماینده‌ی شورای شهرکرمان در شورای شهرستان انتخاب شدند.

هم‌چنین در این نشست، مؤیدی رئیس شورای اسلامی شهر کرمان، نماینده‌ی شورا در برخی از سازمان‌ها و کارگروه‌های خارج از شورا را به اعضای حاضر پیش‌نهاد داد که با موافقت عمومی روبه‌رو شد. 
بر این اساس، «فتح‌الله مؤیدی» به سمت نماینده در کمیسیون مناقصه و مزایده‌ی شهرداری، کمیسیون بدوی وظیفه‌ی عمومی و کمیسیون ماده‌ی 77، «ماه‌بانو معصوم‌زاده» به سمت نماینده‌ی شورا در کمیسیون سلامت و سازمان بهشت زهرا، «صدیقه زاهدی» به سمت نماینده‌ی شورا در سازمان قلعه دختر و اردشیر و کارگروه مشاغل مزاحم، «علی منصوری» به سمت نماینده‌ی شورا در شورای ترافیک و کمیسیون ماده‌ی 77، حجت‌الاسلام «ربانی» به سمت نماینده‌ی شورا در شورای تجدید نظر وظیفه‌ی عمومی و «زهرا ایرانمنش» به سمت نماینده‌ی شورا در کارگروه میراث فرهنگی، سازمان آتش‌نشانی معرفی شدند.
هم‌چنین «یوسف جعفری» به سمت نماینده‌ی شورا در ستاد اجرایی بازار و سازمان میادین میوه و تره‌بار، «سعید گیلانی» به سمت نماینده‌ی شورا در شورای سرمایه‌گذاری، «منصور ایرانمنش» به سمت نماینده‌ی شورا در کمیسیون ماده‌ی 5 و سازمان ترافیک و سازمان املاک شهرداری، «علی‌اکبر مشرفی» به سمت نماینده‌ی شورا در سازمان عمران، «کمال جوانمرد» به سمت نماینده‌ی شورا در سازمان آمار و فن‌آوری، «رؤیا دیوان‌بیگی» به سمت نماینده‌ی شورا در کارگروه فرهنگ و هنر و سازمان به‌سازی و نوسازی، «مهنوش مؤمنی» به سمت نماینده‌ی شورا در سازمان موتوری و پسماند، «زهرا لری» به سمت نماینده‌ی شورا در سازمان تاکسی‌رانی و سازمان پارک‌ها و فضای سبز و «محمدیاسین پنجعلی‌زاده» به سمت نماینده‌ی شورا در هیات حل اختلاف شهرداری با پیمان‌کاران و کمیسیون سرمایه‌گذاری و نماینده‌ی شورا در هیات ارزیابی معرفی شدند.
پیش از این نیز «سعید گیلانی»، «کمال جوانمرد» و «یوسف جعفری» به عنوان نمایندگان شورای شهر کرمان در کمیسیون ماده‌ی 100 انتخاب شده بودند.
در این نشست هم‌چنین رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با تأکید بر برنامه‌ریزی شورای اسلامی و شهرداری کرمان در خصوص توسعه‌ی ورزش همگانی گفت: شهرداری وظیفه‌ای در رابطه با قهرمان‌پروری در حوزه‌ی ورزش ندارد و باید امکانات و بودجه‌ی شهرداری در بخش ورزشی به ورزش‌های همگانی که نشاط و سلامتی عموم شهروندان را در پی دارد؛ هزینه شود.
مؤیدی با تاکید بر پرهیز از هزینه‌کرد بودجه‌ی شهرداری برای ورزش قهرمانی، گفت: در بودجه‌ی سال آینده‌ی شهرداری، باید موضوع ورزش همگانی مورد توجه قرار گیرد.
بررسی وضعیت «پارک بانوان» در پارک مادر و امکان تاسیس پارک دیگری در شهر کرمان برای بانوان نیز از دیگر موارد مطرح شده در نشست شب گذشته‌ی شورای اسلامی شهر کرمان بود.
تصویب نهایی آخرین مصوبه‌ی کمیسیون‌ها و بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص چند نامه‌ی رسیده به شورا نیز از دیگر مواردی بود که در نشست شب گذشته‌ی شورای اسلامی شهر کرمان انجام شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *