هیات رئیسه هفت کمیسیون شورای اسلامی شهر کرمان انتخاب شدند


در نشست شورای اسلامی شهر کرمان روسای هفت کمیسیون شامل کمیسیون خدمات شهری، کمیسیون بانوان، خانواده و مشارکت‌های مردمی، کمیسیون فرهنگی و آی ـ تی، برنامه و بودجه، معماری و شهرسازی و بافت قدیم، فنی، عمرانی، ترافیک و حمل و نقل و حقوقی، املاک و سرمایه‌گذاری به تصویب نهایی رسیدند. 
در این نشست که به ریاست فتح‌الله مویدی رئیس شورا و با حضور اعضای شورا برگزار شد؛ مصوبه‌ی کمیسیون‌های مذکور تایید شد و «رویا دیوان‌بیگی» به سمت رئیس کمیسیون خدمات شهری و «صدیقه زاهدی» به سمت نایب رئیس و «علی‌اکبر مشرفی» به سمت دبیر این کمیسیون انتخاب شدند.
هم‌چنین در این نشست «زهرا ایرانمنش» به سمت رئیس کمیسیون بانوان، خانواده و مشارکت‌های مردمی انتخاب شد؛ ضمن این‌که «ماه‌بانو معصوم‌زاده» به سمت نایب رئیس و «محمدیاسین پنجعلی‌زاده» به سمت دبیر این کمیسیون انتخاب شدند.
«صدیقه زاهدی» نیز در این نشست به سمت رئیس کمیسیون فرهنگی و آی ـ تی انتخاب شدند و «زهرا ایرانمنش» نیز نایب رئیس و «ماه‌بانو معصوم‌زاده» دبیر کمیسیون فرهنگی و آی ـ تی شدند.
«محمدیاسین پنجعلی‌زاده» به سمت رئیس، «یوسف جعفری» به سمت نایب رئیس و «علی منصوری» به سمت دبیر کمیسیون حقوقی املاک و سرمایه‌گذاری انتخاب شدند و «منصور ایرانمنش» به سمت رئیس، «فتح‌الله مؤیدی» به سمت نایب رئیس و «علی منصوری» به سمت دبیر کمیسیون معماری و شهرسازی انتخاب شدند. «علی‌اکبر مشرفی» به سمت رئیس، «ماه‌بانو معصوم‌زاده» به سمت نایب رئیس و «منصور ایرانمنش» به سمت دبیر کمیسیون فنی، عمرانی، ترافیک و حمل و نقل انتخاب شدند. 
«علی منصوری» به سمت رئیس، «زهرا ایرانمنش» به سمت نایب رئیس و «محمدیاسین پنجعلی‌زاده» به سمت دبیر کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب شدند. 
لازم به ذکر است در اجرای مصوبات، رعایت ماده‌ی 80 اصلاحی مورخ 82.7.6 قانون شوراهای اسلامی الزامی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *