تشکیل هفت کمیسیون تخصصی در شورای اسلامی شهر کرمان

فتح‌الله مویدی در حاشیه‌ی نشست شب گذشته‌ی شورای اسلامی شهر کرمان که به طور غیرعلنی برگزار شد؛ در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار کرنا افزود: در نشست شنبه شب شورا، تشکیل 10 کمیسیون تخصصی از سوی اعضا پیش‌نهاد شد که در نشست شب گذشته سه کمیسیون در کمیسون‌های دیگر ادغام و با تشکیل هفت کمیسیونِ تخصصی،اعضای این کمیسیون‌ها نیز انتخاب شدند.

وی افزود: در نشست يک‌شنبه شب شورا، کمیسیون‌های خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست با هفت عضو، برنامه و بودجه با پنج عضو، فنی، عمران و حمل و نقل با پنج عضو، معماری، شهرسازی و بافت قدیم با پنج عضو، حقوقی، املاک و سرمایه‌گذاری با پنج عضو، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و جوانان با هفت عضو و بانوان، خانواده و مشارکت‌های مردمی با هفت عضو تشکیل و اعضای کمیسیون‌ها انتخاب شدند.
مویدی در خصوص انتخاب هیات رییسه‌ی کمیسیون‌های تخصصی هفت‌گانه‌ی شورای اسلامی شهر کرمان نیز اظهار داشت: هفته‌ی آینده کمیسیون‌های تخصصی تشکیل و اعضای هیات رییسه‌ی هر کمیسیون از بین اعضای کمیسیون‌ها انتخاب می‌شوند.
وی افزود: از هفته‌ی آینده، عصر هر روز شنبه چهار کمیسیون و عصر هر روز یک‌شنبه سه کمیسیون تشکیل و پس از آن در یک‌شنبه شبِ هر هفته، نشست شورای عمومی برگزار می‌شود.
مویدی در خصوص انتخاب شهردار نیز خاطرنشان کرد: در رابطه با انتخاب شهردار نیز گزینه‌های متعددی مد نظر شورا قرار دارد و هم‌اکنون در حال دریافت و بررسی سوابق افراد مورد نظر هستیم.
وی افزود: در همین رابطه اولویت‌بندی‌هایی نیز انجام شده است و افرادی برای تصدی شهردار کرمان از اولویت یک تا پنج مشخص شده‌اند؛ ضمن این‌که از بین این افراد، یکی دو نفر از شانس بیش‌تری برای این‌که به عنوان شهردار کرمان انتخاب شوند؛ برخوردار هستند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *