بازديد اعضاي شوراي شهر از پروژه‌هاي در حال اجراي شهرداري

اعضاي شوراي شهر از پروژه‌هاي مختلف عمراني در حال اجرا توسط شهرداري کرمان بازديد کردند

رييس شوراي اسلامي شهر کرمان در بازديد از پيست کارتينگ، فاز دوم پارک انقلاب، پل چهارراه شهيد مطهري (احمدي) و تقاطع غيرهم‌سطح در حال اجرا در  جاده‌ي کوهپايه که با حضور شهردار، قائم‌مقام شهردار و معاون خدمات شهري شهرداري کرمان و کليه‌ي اعضاي شوراي اسلامي شهر کرمان انجام شد، با بيان اين که اجرايي شدن پروژه‌هاي مختلف از سوي شهرداري در سطح شهر در جلسات شوراي شهر کرمان تصويب مي‌شود، افزود: با توجه به اجرايي شدن اين پروژه‌ها اعضاي شورا به صورت مستمر بازديدهايي از روند اجراي پروژه‌ها دارند تا ضمن نظارت بر روند و پيشرفت کار، شاهد اجراي آن‌ها در چهارچوب مصوبات تعيين شده از سوي شوراي شهر باشند.
علي مهاجري روند اجراي پروژه‌ها در شهر کرمان را بسيار خوب ارزيابي کرد و گفت: اجراي پروژه‌هاي مختلف در شهر اتفاق نادري نيست ولي ساخت هم‌زمان شش پل در شهر کرمان کاري بي‌سابقه در کشور است.
وي تعامل بين شهرداري و شوراي شهر را خوب عنوان کرد و گفت: شوراي شهر از ابتدا با حفظ چهارچوب قانون از مجموعه‌ي شهرداري حمايت کرده است و اين روند ادامه خواهد داشت.
مهاجري از تلاش‌هاي شهردار و مجموعه‌ي شهرداري در اجراي پروژه‌هاي مختلف در شهر کرمان تقدير و تشکر کرد.
قائم‌مقام شهردار و معاون خدمات شهري شهردار کرمان نيز در اين بازديد گفت: اعضاي شورا از پروژه‌هاي عمراني و در حال اجراي شهرداري شامل پروژه‌ي جمع‌آوري آب‌هاي سطحي انتهاي خيابان‌هاي شهيد عباسپور (پاراديس) و 17شهريور، پل‌هاي عابرپياده‌ي کمربندي شرقي، پيست کارتينگ، فاز دوم پارک انقلاب و تقاطع‌هاي غيرهم‌سطح در حال اجرا در جاده‌ي کوهپايه بازديد کردند و نظرات کارشناسي خود را اعلام نمودند.
حسين کردي ضمن اشاره به بازديد اعضاي شورا از روند احداث پل چهارراه شهيد مطهري (9 دي) گفت: در اين بازديد بين اعضاي شورا، پيمانکار و مشاوران احداث اين پل، بحث و تبادل نظرهايي صورت گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *