حل مشکل مکان برگزاري کنسرت‌هاي موسيقي در کرمان نيازمند مساعدت مديران

نشست این هفته کميسيون فرهنگ و رفاه اجتماعي شوراي اسلامي شهر به حل مشکل برگزاري مکان کنسرت‌هاي موسيقي در شهر کرمان اختصاص يافت.

در اين نشست که با حضور رئيس کميسيون فرهنگ و رفاه اجتماعي شورا، شهردار کرمان، معاون فرهنگي اجتماعي شهردار و معاون هنري اداره‌ي کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان، در ساختمان شورا برگزار شد، مفاد صورت جلسه‌ي 20 شهريورماه سال جاري کميسيون فرهنگ و رفاه اجتماعي به تصويب رسيد.
در اين نشست عنوان شد: شوراي اسلامي شهر با اصل اجراي موسيقي مجاز در کرمان مخالف نيست و آنچه مورد اعتراض اين شورا است، حواشي اين کنسرت‌ها مي‌باشد، ضمن اين‌که براي حل مشکل مکان برگزاري کنسرت موسيقي در شهر کرمان، مساعدت کليه‌ي مديران شهر کرمان به ويژه‌ي استاندار کرمان لازم است.
هم‌چنين در اين نشست پيشنهاد شد با پيگيري مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان، جلسه‌اي با حضور استاندار کرمان، رئيس شوراي شهر، شهردار کرمان و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران استان کرمان تشکيل شود و طي آن موضوع خريد سينما «شهر تماشا» از بنياد شهيد و امور ايثارگران پيگيري گردد و در صورتي که شهرداري موفق به خريد سينما «شهر تماشا» شود، اين سينما به اجراي کنسرت موسيقي و فعاليت‌هاي هنري اختصاص يابد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *