نصب تلويزيون شهري در هشت نقطه از شهر کرمان

 

در نشست عمومي شوراي اسلامي شهر کرمان، نصب تلويزيون شهري در هشت نقطه     از شهر کرمان به تصويب رسيد   

اين نشست که به رياست کامران صنعتي     نايب رييس شوراي اسلامي شهر کرمان و با حضور شهردار و اکثر اعضاي شورا برگزار شد،     به بررسي و اتخاذ تصميم در خصوص نامه‌هاي رسيده به شورا و تصويب نهايي آخرين مصوبات    کميسيون‌هاي شوراي اسلامي شهر اختصاص يافت  .

بر اساس اين گزارش، شوراي شهر، پس از  چند جلسه بحث و بررسي با پيش‌نهاد شهرداري کرمان مبني بر عقد قرارداد مشارکت ساخت و بهره‌برداري از تابلوهاي الکترونيکي (تلويزيون‌هاي شهري) در هشت مکان شهر کرمان شامل شرق پارک مطهري، بولوار جمهوري، سه‌راه هوانيروز، چهارراه بهداري، چهارراه حافظ، سه‌راه سيلو، ميدان شهدا و چهارراه فرهنگيان موافقت کرد که اين قرارداد با مشارکت شش شرکت برگزيده در فراخوان عمومي اجرا خواهد شد.

هم‌چنين شهردار کرمان در اين جلسه پس از تبريک ايام دهه‌ي فجر و پيروزي انقلاب توضيحاتي در خصوص طرح آموزشي شهروند الکترونيک ارائه کرد و اجراي اين طرح را براي کرمان مفيد دانست.

مهندس ابوالقاسم سيف‌الهي افزود: اجراي اين طرح هم‌اکنون در مرحله‌ي پيش ثبت‌نام و ثبت‌نام است و در اين طرح براي آموزش شهروندان از سالن‌هاي اداره‌ها استفاده خواهد شد.

وي با بيان اين‌که طرح مذکور با مشارکت وزارت کشور، وزارت دارايي و وزارت علوم، اجرا خواهد شد، گفت: «سازمان شهرداري‌ها» نماينده‌ي وزارت کشور و سه بانک «ملت، سپه و صادرات» نماينده‌ي وزارت دارايي خواهند بود که اين بانک‌ها پشتيباني مالي اين طرح را بر عهده دارند.

وي با اشاره به اين‌که وزارت علوم، وظيفه‌ي آموزش شهروندان را بر عهده دارد، گفت: شهرداري در اين طرح وظيفه‌ي بسترسازي، اجراي طرح از قبيل تبليغات، ثبت‌نام و تعيين محل برگزاري کلاس‌ها را بر عهده‌ خواهد داشت.

شهردار کرمان خاطرنشان کرد: براي شهر کرمان آموزش 150 هزار نفر پيش‌بيني شده است.

شهردار کرمان در خصوص اجراي تله‌کابين در محدوده‌ي کوه‌هاي صاحب‌الزمان کرمان نيز گفت: بر اساس صحبتي که با استاندار محترم در حين بازديد از جنگل قائم داشتيم، ايشان قول دادند که از محل منابع اشتغال‌زايي اعتبار اجراي اين پروژه را در اختيار سرمايه‌گذار بگذارند.

سيف‌الهي افزود: طبق بررسي‌هاي اخير اجراي هر کيلومتر تله‌کابين سه ميليارد تومان هزينه در بر دارد.شهردار کرمان هم‌چنين از برگزاري جشن بزرگ خانواده‌ي شهرداري به مناسبت ايام دهه‌ي فجر خبر داد.

در اين نشست اعضاي شوراي اسلامي شهر کرمان، از عملکرد خوب شهرداري در خصوص اجراي برنامه‌هاي گرامي‌داشت ايام دهه‌ي فجر تقدير و تشکر کردند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *