احداث شش تقاطع غیر هم‌سطح در شهر کرمان به طور هم‌زمان

با مشارکت استانداری و  شهرداری و با موافقت شورای اسلامی شهر کرمان، به زودی عملیات اجرایی شش تقاطع غیر هم‌سطح در شهر کرمان آغاز می‌شود.

در نشست عمومی شورای شهر کرمان که با حضور  اعضای شورا و شهردار کرمان برگزار شد، با توجه به این‌که در نشست تاریخ 18/10/89 مباحث کلان شهری شورا، احداث هم‌زمان تقاطع‌های غیرهم‌سطح کوثر، باقدرت، بزرگراه شرقی، جاده‌ی کوهپایه، میدان ابوذر، چهارراه بازرگانی و چهارراه جوپاری از سوی شهرداری کرمان مطرح شده بود، اعضای شورا با این پیش‌نهاد موافقت کردند و مقرر شد مراحل قانونی انجام مناقصات و عقد قراردادهای پروژه‌های مزبور در سال جاری انجام شود و اعتبار لازم آن در بودجه‌ی سال 1390و 1391 شهرداری کرمان پیش بینی گردد.

در این نشست شهردار کرمان ضمن تشکر از نجار استاندار کرمان و  کامیاب معاون امور عمرانی استانداری گفت: استانداری کرمان پذیرفته است 40% از اعتبارات لازم را تامین نماید. 
ابوالقاسم سیف‌الهی پشتیبانی استاندار کرمان از پروژه های عمران شهری را ستود و اظهار داشت: فرماندار جدید کرمان نیز در این خصوص اعلام پشتیبانی نموده‌اند.
 وی افزود: با احداث این تقاطع‌های غیر هم‌سطح بخش عمده ای ازمعضلات ترافیک شهر کرمان برطرف خواهد شد.
 در این نشست هم‌چنین رییس کمیسیون فرهنگی شورا به گزارش ارائه شده توسط معاون اداری مالی شهرداری در خصوص وضعیت رفاهی پرسنل شهرداری و امکانات در نظر گرفته شده برای آن‌ها اشاره کرد و از اقدامات انجام شده تقدیر نمود.

گفتنی است نامه‌ی شهرداری کرمان در خصوص افزایش بودجه‌ی مطالعه و طراحی تقاطع های غیر هم‌سطح نیز در این نشست مطرح شد و موافقت گردید در متمم بودجه‌ی سال 89 منظور گردد و مابقی آن در بودجه سال 90 پیش بینی شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *