شورای عمومی مورخ 12/10/89

در نشست فوق‌العاده‌ي عمومي مورخ 12/10/89 شوراي اسلامي شهر کرمان لايحه‌ي اصلاح نرخ کارشناسي شهرداري جهت اعمال در سال‌هاي 91،90 و 1392 مطرح شد و به تصويب رسيد.

نشست فوق‌العاده‌ي عمومي این هفته شوراي اسلامي شهر کرمان به بررسي و اخذ تصميم در مورد باقي‌مانده‌ي لوايح عوارض پيش‌نهادي شهرداري کرمان، تصويب نهايي آخرين مصوبات کميسيون‌هاي پنج‌گانه‌ي شورا و بررسي و اخذ تصميم در خصوص چند نامه‌ي رسيده به شورا اختصاص يافت.
در اين نشست که با حضور اکثريت اعضاي شوراي اسلامي شهر کرمان، شهردار، معاون معماري و شهرسازي شهرداري و مدير دايره‌ي درآمد شهرداري برگزار شد، شهردار کرمان جدول نرخ‌هاي جديد کرايه‌ي انواع تاکسي مصوب در کميته‌ي سوخت هدف‌مندي يارانه‌ها به رياست معاون عمراني استانداري را به سمع و نظر اعضاي شورا رساند.
هم‌چنين در اين نشست لايحه‌ي اصلاح نرخ کارشناسي شهرداري جهت اعمال در سال‌هاي 91،90 و 1392 مطرح شد و به تصويب شورا رسيد.
در ادامه‌ي نشست، لايحه‌ي تعرفه‌ي آيين‌نامه‌ي ارزش معاملاتي ساختمان، موضوع تبصره‌ي 11 ماده‌ي 100 قانون شهرداري‌ها و تبصره‌هاي آن مطرح شد که پس از بحث و تبادل‌نظر و پس از اصلاح بند 6-3 با کليه‌ي بندهاي آن موافقت شد و با تبصره‌هاي ذيل آن مخالفت گرديد.
بر اساس اين گزارش، در اين نشست مقرر گرديد لايحه‌ي نحوه‌ي اخذ عوارض حذف پارکينگ و لايحه‌ي نحوه‌ي اخذ عوارض مجتمع‌هاي رفاهي و تفريحي در کارگروه‌هاي تخصصي در جلسات آتي شورا مورد بررسي بيش‌تر قرار گيرد.
هم‌چنين در اين نشست نامه‌ي شهرداري کرمان در خصوص تفکيک اراضي مطرح شد، و مقرر گرديد که شهرداري کرمان در زمان تفکيک اراضي چه در خصوص آن دسته از اراضي که بر اساس مجوز شماره‌ي 747 در تاريخ 28 تيرماه سال جاري شورا، تفکيک مي‌شوند و چه ديگر اراضي بايد به نحوي اقدام کند که الگوي موجود شهرسازي منطقه رعايت شود و در بافت قديم نيز بايد بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌هاي ويژه‌ي بافت قديم اقدام گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *