شورای عمومی مورخ 2/9/89

نشست شورای  عمومي مورخ 2/9/89  که با حضور اکثريت اعضا برگزار شد، ، به بررسي و اتخاذ تصميم در خصوص چند     نامه‌ي رسيده به شورا و تصويب نهايي آخرين مصوبات کميسيون‌ها اختصاص يافت  .
در اين نشست که شب گذشته در محل شوراي عمومي شهر کرمان برگزار شد، طرح «شهر دوست‌دار کودک» به عنوان يکي از مصوبات کميسيون فرهنگ و رفاه اجتماعي به تصويب نهايي رسيد که در اين طرح توجه ويژه به کودکان و بازي‌هاي آنان هم‌راه با ايجاد امکاناتي براي فعاليت کودکان مطرح شده است.

 اين طرح بزرگ که سازندگان مسکن و انبوه‌سازان را به رعايت مقرراتي ملزم مي‌کند، با جلب سرمايه، مشارکت مردمي و هم‌ياري بخش‌هاي دولتي امکان حصول و تحقق دارد.

هم‌چنين زهرا لري رييس کميسيون فرهنگ و رفاه اجتماعي خواستار پي‌گيري نامه‌ي ارسال شده‌ي شورا به اداره‌ي کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمان در خصوص بازگرداندن آثار استاد «علي‌اکبر صنعتي» به کرمان شد.

در اين نشست، احداث پل روگذر و زيرگذر ميدان ابوذر که با پيشينه‌ي بررسي در شوراي ترافيک و کارگروه‌هاي فني، در کميسيون فني و مهندسي شورا نيز مطرح و با اجراي آن موافقت شده بود، به تصويب نهايي رسيد.
احداث اين پل‌ها در تسهيل آمد و شد وسايط نقليه در اين بخش از بزرگ‌راه جنوبي و ايجاد ارتباط مناسب ميان خيابان ابوذر جنوبي و بولوار قدس بسيار موثر خواهد بود.

ارتباط بخش شرقي و غربي بزرگ‌راه، از طريق احداث پل روگذر و ارتباط خيابان ابوذر جنوبي و بولوار قدس از طريق احداث پل زيرگذر خواهد بود.

اين پل زيرگذر با مصالح بتني و پل روگذر با مصالح فلزي پيش‌بيني  و جمع کل هزينه‌ي اجراي آن حدود 568/919/500/50 ريال برآورد شده است.

هم‌چنين در اين جلسه با مصوبه‌ي کميسيون فني و مهندسي در خصوص مطالعه و اجراي طرح تقاطع غيرهم‌سطح چهارراه بازرگاني، با هدف اتصال بولوار شاهد به بزرگ‌راه غربي و بزرگ‌راه يادگار امام (رحمت‌الله عليه) با رعايت مقررات مربوط به انتخاب مشاور و پيمان‌کار موافقت شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *