بیانیه شورای شهر در محکومیت اهانت به قرآن کریم

شورای اسلامی شهر کرمان همراه با ساير اقشار ملت مسلمان ايران هتك حرمت به ساحت قرآن كريم  را محكوم كرد و آن را نشان ناتواني دشمنان اسلام دانسته وخواستار مجازات عاملان اين اقدام شد.

 

 بسم ‌الله الرحمن الرحيم

بار ديگر عُمّال شيطان بزرگ و عناصر استكباری و ضد الهی مسيحيت صهيونيست، توطئه‌ای ديگر عليه اسلام عزيز را رقم زدند تا به خيال خام خويش، خورشيد تابان قرآن كريم را با مشتی از غبار حقد و كينه، خاموش سازند. توطئه‌ای كه بيش از هر چيز، زبونی و وحشت آنان را از تمايل قلوب بشريت به ويژه مستضعفان و محرومان جهان به دين مبين اسلام آشكار می‌سازد.

 شورای اسلامی شهر کرمان ضمن محکوم کردن سوزاندن قرآن کریم ، مسوول اين جنايت غير انساني و غير اخلاقي را بر عهده دولت  آمريكا نهاده كه با سياست هاي نادرست خود عليه مسلمانان زمينه را براي چنين اقداماتي فراهم مي كند. و از دولت آمریکا می خواهد كه مانع از اجراي چنين اقدامات و جناياتي شود و از سياست تحريك مسلمانان دست بردارد.

بديهی است كه اعتراض‌های توفنده در برابر اين اقدامات جنون‌آميز، بيش از پيش نمايانگر سربلندی هرچه بيشتر امت اسلامی و آزادگان جهان خواهد بود.

شورای اسلامی شهر کرمان ، مسلمانان  و آزادی‌خواهان جهان و همچنين مردم آمريكا به ويژه موحدان و يكتاپرستان اين كشور را به قيام عليه اين توطئه و توطئه‌گران صهيونيست مسيحی فرا می‌خواند و از سازمان‌ها و نهادهای بين‌المللی و مدعی احترام به عقايد و انديشه و نيز علمای يهود و مسيحيت دعوت می‌كند، اقدامات عاجل و درخوری برای مقابله با توطئه‌گران انجام دهند.

     

                                                                                           شورای اسلامی شهر کرمان

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *