مهندس چمران با اکثریت آرا مجددا رئیس شورای عالی استانها شد

در سی و پینجمین اجلاس علنی شورای عالی استانها انتخابات هیئت رئیسه (رئیس،نایب رئیس و سخنگوی و منشی ها)برگزار شد که در جریان رای گیری مهندس چمران با اخذ 63 رای از میان 65 عضو حاضر این شورا مجددا به عنوان رئیس شورای عالی استانها انتخاب شد.

در سی و پینجمین اجلاس علنی شورای عالی استانها انتخابات هیئت رئیسه (رئیس،نایب رئیس و سخنگوی و منشی ها)برگزار شد که در جریان رای گیری مهندس چمران با اخذ 63 رای از میان 65 عضو حاضر این شورا مجددا به عنوان رئیس شورای عالی استانها انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری شوراها،از میان دو کاندید نایب رئیس شورای عالی استانها آقایان تاج محمدی نماینده خراسان رضوی 42 رای و حاج رسولیها 23 رای از مجموع 65 رای اعضای حاضر در این جلسه را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است ،دکتر حسن فدایی نماینده تهران با کسب 38رای از مجموع 65رای همچنان به عنوان سخنگوی شورای عالی استانها باقی ماند و دکتر سامانی نماینده استان خراسان شمالی نیز که برای سخنگویی کاندید شده بود 27 رای اعضا را به خود اختصاص داد.

همچنین در رقابت میان خانم مجیدی و آقایان قادر مرزی ،شهبازیان ،سلطانی ،اصغر زاده ،ریگی فرد و رفیع آبادی برای احراز پست منشی شورای عالی استانها در مرحله اول خانم مجیدی با 33رای و آقای رفیع آبادی با 33رای انتخاب شدند و در دوره دوم رای گیری آقایان تورج سلطانی با 39 رای و رسول اصغر زاده با 28 رای به عنوان منشی های شورای عالی استانها انتخاب شدند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *